Canvi

Hi ha dies que et despertes i, sense que hagi passat res, saps que tot ha canviat. Que has fet un canvi que unes abans no podries haver endevinat encara que haguéssis estat en condicions.

O potser és aquesta condició la que ha creat una reacció entre neurona i neurona que ha fet que res sigui com és.

Són ocasions en les que t’avergonyeixes del que has sigut, i en els que ho enviaries tot a la merda, perquè toca, perquè has sigut un idiota durant massa temps, i perquè el canvi t’està cridant per a que l’agafis d’una puta vegada com si fos un Obama qualsevol.

I és que el nou president ja predica que fa massa que dura això, i ni la meva teràpia ho entèn. Perquè dec ser l’únic que no oblida quan no vol recordar.

El més curiós és que això no dura gaire. I l’endema tot ha tornat a canviar altre cop com estava abans.

Anuncis

Una resposta

  1. Tens rao. A vegades t’adones que has fet un canvi que fa poc abans no ho podries have endevinat encara que haguessis estat en condicions.
    Jo ara mateix, per exemple, m’adono que es massa tard per a recollir l’entrada per al tal DragonForce de dema, tot i que m’havia promes que aquest cop recolliria el ticket amb antelacio. A mes, encara si hagues llegit les condicions de recollida des de fa temps, hauria entes que no es poden recollir fins a 72 hores abans, la qual cosa resulta que es justament al reves. Les condicions han canviat i jo nomes m’adono ara, quan es massa tard. La veritat, jo tambe em sento prou idiota. Potser hauria de deixar de pretendre que entenc l’espanyol.

Deixa un comentari

