Autocrítica

Posar-me davant d’una pantalla i a sobre d’un teclat inspira molt més del que em pensava. Jo que m’esperava a tenir alguna idea el·loqüent, o alguna tema indesxifrable per començar a esciure i el millor ha sigut recòrrer als amics pantalla i teclat com musa.

I això que li he estat donant voltes. I no he tingut més que alguna idea aïllada que  no eviten que aquest bloc, després de gairebé any i mig, potser si que gilipollegi. Amb articles tots ben semblants entre ells i amb ben poques novetats des que em va agafar per escriure d’aquesta manera que diria que es pot considerar el meu estil (si és que esciure pessimista realista i inintel·ligible és un estil).

Algun cop m’ho he plantejat, però no ha sortit l’ocasió, preguntar per algun lloc si ja cansa que sempre faci el mateix per aquest, amb pocs canvis i la mateixa temàtica de sempre. No se com he arribat a escriure del mateix durant tant de temps. Algun  dia faré la comprovació.

El problema d’aquesta monotemàtica esfera és que quan desapareix la monotonia desaparaeixen els articles (o més ben dit, quan arriba la monotonia, s’acaben les lletres).

Seguiré fent comprovacions i esperant una idea millor. Ja que tot i que tinc article per avui, he trigat dues hores en escriure’l.

2 Respostes

  1. Pero l’article que tenies per al tal dia anomenat avui no era aquest, veritat?

  2. aquest és un dels millors blogs que he visitat mai, crec que és molt original i més que pessimista és irònic, te molt de sentit de l’humor entre línies. Les etiquetes, els textos està tot molt bé.
    Te conec indirectamnet de RC i ha estat una grata sorpresa visitar el blog.
    ens llegim per aqui o per allà, a RC no tinc aquest nom… però el que escric tampoc val molt la pena…

Deixa un comentari

