El pitjor

Mientras aún puedas decir que lo peor ha llegado, es que aún no ha llegado lo peor

Shakespeare

2 Respostes

  1. Deu ser veritat. Jo vaig pensar que no podia haver-hi pitjor que un vol de nit endarrerit amb el qual t’arrisques a perdre’l tren que has d’agafar al mati per anar a casa, pero ara em resulta que no podre tornar a volar des de l’aeroport on he aterrat perque l’aeroport estara tancat i m’he de buscar una forma d’anar a una altra ciutat encara mes llunyana per poder tornar a Barcelona. I com que aixo es pura merda, m’he canviat la data de torn de dilluns a dimecres, i SE que el pitjor encara no ha arribat, perque el dia de torn sera un infern…

  2. lo pitjor.. uiiii k relatiiu em sembla
    tu comento tot encara k sigui axi
    xq callis
    nooo xq pengis mes coses tontu!

Deixa un comentari

