10 Raons per les quals m’agrada bloguejar (meme 64^(1/2))

M’agrada bloguejar per que:

  1. Aprenc coses noves sobre els temes que m’interessen.
  2. És una altra manera de conèixer a gent.
  3. Perquè tots els pensaments que ronden pel cap no queden en un no-res.
  4. És una bona via d’escapament de la tensió, els nervis…
  5. Em sorpren que hi hagi get que li agradi el que escric, que em segueixin i em comentin. O entrar a blocs per primer cop i veure que em tenen a la llista de preferits. Això m’ajuda a millorar.
  6. Per mostrar missatges ocults.
  7. Per la sensació que tinc quan un amic, que no sabia que seguia el meu bloc digui en una conversa: si! Com aquella vegada que vas dir al teu bloc…
  8. Perquè li dóna mil i una voltes al nyonyolog.
  9. Perquè m’ha ensenyat a tenir una actitu crítica envers el món, a acceptar les crítiques sense enfurismar-me i per millorar el que m’acaben de criticar.
  10. Perquè he millorat els meus acudits i bromes. (sí oi? Digueu-me que sí, si us plau, digueu-me que sí!!).

Aquest meme em va arribar el 16 de juny (i per mandra no l’he escrit fins avui) a partir d’en Carlos Soler. I a veure a aqui li passo:

A Salamandreta i a La Giri, perquè no recordo haver llegit cap meme als seus blogs; a en Jacques Delibes, per veure si escriu algun article més abans de clausurar el bloc (tot i que no és el meme més adequat) i a en Max Aue, per veure si s’engresca.

7 Respostes

  1. Ostres! Aixó dels memes és que no ho he fet mai. Però, provaré:

    1.- Perquè m’ha obligat a escriure en català, cosa que no feïa mai (i a mirar-me molt sovint el diccionari, hahaha).

    2.- Perquè obliga a ser concís en el que expliques (jo m’he posat un límit de 1000 paraules, encara que algún cop m’he passat).

    3.- Perquè no deixa de tenir la seva gràcia això d’explicar xorrades que se’t acudiexen (sense saber si hi ha algú al altre costat).

    4.- Perquè també te molta gràcia constatar que, efectivament, hi ha algú al altre costat (encara que siguin pocs).

    5.- Perquè els comentaris d’aquests pocs acostumen a satisfer el propi ego (això si no t’apareix algun troll, que no ha estat el meu cas).

    6.- Perquè també és interessant veure que diuen els altres (sobre tot quan tenen certa vena literària).

    7.- Perquè és molt millor entreteniment que veure la tele (només fan que xorrades infumables).

    8.- Perquè també descobreixes coses noves als blogs dels altres (llibres, films, espectacles, …)

    9.- Perquè descobreixes gent a la que t’agradaria conèixer (i que segurament no coneixeràs mai).

    10.- Perquè … No se’m acudeix cap més perquè.

  2. No sabia molt be com anava això dels memes!

  3. 2,3,4…

    A mi la cosa que mes em conve es que puc posar les coses que’m passen pel cap tal com em passen pel cap sense preocupar-me per qui podria sentir-les. Es molt relaxant poder dir-ho tot directament!

  4. Respecte el punt 10 jo dic lliurement que si, no perds mai l’humor. Que be esta de vacances, feia dues setmanes que no sabia que era Internet. Be, reprenc les vacances. Salut.

  5. Wops! Jo, sense saber-ho, he fet el mateix meme, tot i que m’ha sorgit espontàniament! Ja es prou casualitat no?

  6. […] Que consti primer que si hi ha alguna semblança amb el que l’anomenatinútil va posar en el seu, no és pas perquè hagi copiat el que ell diu, no m’agrada mai escriure una cosa […]

  7. vale, ja està, ja he fet la feina, sento el retard, en el meme explico perquè…

    😉

Deixa un comentari