Coses a fer un diumenge

Molts de vosaltres ja sabreu que, qui té un bloc és, en part ( i dic en part perquè ningú se m’enfadi (ningú més dels que ja hi ha ara)) és perquè s’avorreix.  Si no què coi estic fent jo aquí, un diumenge per la tarda tancat en una habitació escrivint una actualització estiuenca (amb molt poc contingut però amb el mateix sabor de sempre! Sempre al seu explorador habitual!)? Tot i que és un diumenge diferent, amb novetats i propostes però que coses de la vida m’han fet declinar (les segones) i enfurismar (o més aviat m’han fet passar de sentirme com un nen amb un caramel geek amb un disc dur nou a estar de mala lluna (i quina culpe té la lluna eh?)). I és que avui he conviscut amb la bogeria. No precisament amb la meva bogeria simbòlica.

Serà la calor. Què coi, sóc jo!

Però quines coses es poden fer un dissabte d’estiu?

Pel matí sempre és bona la proposta de fer una visita al mercat de Sant Antoni. Us pot agradar tant als humanistes (pels llibres, és evident no?) i als més geek-gamers (per la zona de videojocs, també queda clar). Però alerta. Arribar a les 10 o a les 12 pot significar la diferencia entre començar el dia alegre a estar de mala lluna (torna amb la lluna).

El primer, perquè et permet dona un parell de voltes semi-ràpides i aprofitar que la zona dedicada als videojocs és buida i que s’hi pot passar sense empènyer, ser empès, suar perquè tots esteu enganxats, i olorar l’aixella del veí (jo que sóc baixet). De fet jo avui he pogut passar dos cops… sense tocar a ningú! Quina alegria molt senyors meus.

La segona opció significa dormir més… però no poder evitar aquella situació en la que dos persones esteu mirant uns llibres… heu acabat la zona i voleu anar a la zona del company. Aquella situació incòmoda en la que no saps com fer el canvi sense semblar maleducats acostan-te massa a la persona i envaint el seu espai vital (és que un servidor és molt vergonyós senyoreta(i así te va sinentraero!)).

I per la tarda sempre és bona l’opció de canviar de vida: desinstal·lar linux i posar Vista, de cremar els llibres de pogramació, ciència ficció i… llibres tots, tancar l’ordinador després de clausurar el bloc, i tancar el compilador de C, fer neteja de tot el material informàtic que tinc a l’armari, fer amics reals trucar als amics que quedin per aquí, posar-me les ulleres de sol (tot i que gairebé ja no en queda, els geeks i el sol no som gaires bons amics) i viure ignorant que tots vivim a Matrix. Però això deu ser complicat, no creus?

Anuncis

10 Respostes

  1. Aha! Un post que comença amb escuses… I termina amb blasfemies com la de desinstal-lar linux per posar Vista!!! Em sembla que no soc la unica persona amb problemes, eh?

  2. I a tu que et passa, anomenat? A tu qui t’ha enfadat?

  3. l’ahse té raó, desistal·lar linux per instal·lar el vista és una abominació! que em diguesis per instal·ar el XP, ho entendria 😉 , però el vista??? ¬¬ ho sento, acabes de perdre punts com a friqui…

  4. Avui jo tambe vull provar l’esmentat 127.0.0.1! Ja veure quin tipus de lloc es, en realitat. 😀

  5. Si necessites ajuda amb linux jo et puc ajudar a desferte del mocosoft.
    Antigament feia servir guin2, actualment faig servir guin2 per jugar, el resto linux, vaig començar amb ubuntu i ara estic programan java amb opensuse.

    Res jo tambe m’aborreixo, especialment els diumenges tan com a reus o a tarragona els diumenges sino tens parella son molt apagats i gairebe no hi ha res per fer.

  6. Gràcies per l’oferiment unix, però ja fa temps que utilitzo ubuntu per al dia a dia i windows vista per als programes que necessito per fer la feina de la uni (que properament actualitzaré a windows 7).

  7. De res home, m’en alegro que utilitzis ubuntu durant el dia a dia.
    Jo no sóc partidari del sistema de micorsoft pero si, millor 7 que vista, o un xp…

    bona tarda

  8. jo botaria per un xp, x cert anomenatinútil, que sàpigues que el matlab no funciona amb el 7 😉

  9. No fotis! I com faré jo el meus Bodes?

  10. doncs amb un xp 😉 amb mac també va bé el matlab, però amb linux…ni idea, suposu que sí, perquè a la UPC crec que està instal·lat.

Deixa un comentari

