Casualitat

Em nego a creure en la casualitat. No fa res més que allunyar-nos d’allò que succeeix per la nostra acció o inacció, i el lliure albir d’escollir.

6 Respostes

  1. “lliure albir de d’escollir?” vols dir que no li sobra un ‘de’? ¬¬

    sovint la casualitat i el destí van units, però mai amb la realitat…

  2. Cert, gràcies per la correció, ara ho canvio

  3. Tens tots els drets de negar-te a creure’n. Jo crec en la sort i en un cert determinisme. 🙂

  4. potser m’erro, però la sort la crees tu. La crea qui t’envolta i sovint el fet de no tenir el control sobre el que ens envolta fa que creiem en una sort i en un determinisme que possiblement no existeixin més que en el teu desig de la seva existència.

    uix…m’ha quedat molt filosòfic això…

    tercera incursió en aquest blog i potser m’acabaran linixant pel que dic… ¬¬’

  5. salamandreta tranquila, que aquí encara no ens hem menjat a ningú!

  6. Potser t’erres segur. Si no fos per la sort, fa 9 que estaria morta.
    Fate is all.

Deixa un comentari

