Beer&Blog

Per nostàlgia, per recordar bons temps, perquè feia molt que no ens vèiem, divendres passat (passat el dia que escric l’article, 2 de maig) vàrem fer una quedada una colla de vells amics. De la colla que em va ajudar a pujar fins ara.

I ja entre birretes i música molt alta ai inútil de mi que no vaig adonar-me d’una cosa. Allò era, també un Beer&Blog! Jacques Delibes m’ho va fer veure, i així, la nit es va convertir també en una trobada de blocaires. En Jacques Delibes i l’Anomenatinútil, acompanyats també d’una de les poques persones que s’atreveixen a comentar aquest bloc. I vàrem parlar dels blocs, dels comentaristes, d’articles, d’articles admirats i d’articles que suposen una paradoxa filosòfica sense precedents.

Fent d’aquella nit, una nit per a repetir i no oblidar.

Us deixo una foto, on sortim en Jacques i jo fent el cretí a petició meva. Encerteu qui és el cretí.

Jacques Delibes i Anomenatinutil

5 Respostes

  1. Genial sopar i beer&blog, digues que si!!! Per cert, saps que ha pasat que no he actualitzat a l’hora prevista? S’ha anat la llum a casa :S

  2. A mi em sembla que veig 2 mans amb els dits molt pareguts, per tant no es pot encertar qui es el creti.

  3. Jo dic que jo soc el cretí i tu dius que tu ets el cretí. Estem empatats, que fem??
    Ahse, públic, internàutes en general, decidiu per nosaltres

  4. això això! Una enquesta!

  5. nu se, no conec a cap dels dos 😛

    havia de ser una estrella!! què tindrà?

Deixa un comentari

