Dard 2008

El 12 d’abril, Carlos Soler de Bloctecnia va premiar, entre altres blocs, el Bloc d’un maníac fugitiu amb “El Lliurament de Premis Dard 2008”.

Aquest premi es caracteritza per:

“L’I Lliurament de Premis Dard 2008 s’obre pas entre un gran elenc de Premis de reconegut prestigi en el món de la literatura, i amb el reconeixement dels valors que cada blogger mostra cada dia en la seva obstinació per transmetre valors culturals, ètics, literaris, personal, etc.., que en suma, demostra la seva creativitat a través el seu pensament viu que està i roman, innat entre les seves lletres, entre les seves paraules trencades”.

El premi consisteix en premis a d’altres 15 blocs que, segons el criteri de cada autor, mereixi el premi.

Però no fo faré. M’explico.

No és que sigui egoista, que no vulgui donar reconèixement, que no hi hagi gent que es mereixi molt més que aquest bloc el premi. El que succeeix és que mai se m’ha donat bé escollir qui es mereix un reconeixement, i en el meu cas actual, tinc una llista de blocs que m’interessen molt curta. Que què vol dir això? Dons que o dóno premi a tots o a ningú. Però llavors no s’acompleixen els objectius dels premis.

Així que, en un futur, si veig la meva llista ampliada potser m’ho repensi. Espero que m’entengeu i em disculpeu.

Anuncis

6 Respostes

  1. Doncs a mi em sembla que… aquest post ha sortit el dia 23 i no hi veig cap rosa! Els premis suposo que igual no interesen a ningu, no, pero alguna foto maca amb roses tothom se la podria guardar al seu ordinador!

  2. No tinc cap il·lusió pel dia 23 d’abril.
    Tot ple d’enamorats amb roses agafadets de la mà buscant llibres… si us plau, no em feu sortir de casa un altre sant Jordi en la meva situació, si us plau.

  3. Pero que passa, inutil! Que ets tan dolent que cap noia interessant no et vol?!?

  4. Certament. Encara que més que dolent diria boig…

  5. Hm. Jo crec que “boig” no pot ser, perque els bojos sempre son interessants! Pero els dolents… aquells o molesten o cansen. Per tant, no poden atreure.
    A veure, perque diries tu que ets dolent, inutil?

  6. Crec que això no em correspon a mi conterstar-ho.

Deixa un comentari

