“Correr es algo profundo y filosófico”

No sé si ho sabíeu, que avui s’ha disputat la marató de Barcelona. No he tingut el plaer de participar-hi ni d’anar a animar, però llegint el diari he vist una entrevista que m’ha impressionat. No sóc l’únic:

–Pero, ¿no es aburrido correr?
–¡No! Correr es algo profundo y filosófico, muy personal. Las decisiones más importantes las he tomado corriendo.

[…]

–Y cuando acabas, ¿la felicidad es eso?
–Sí, ese es un tipo de felicidad. Es difícil explicarlo con palabras: por más maratones que hayas corrido, el hecho de acabar siempre produce una sensación de felicidad irrepetible. De los 84 maratones que he corrido, en más de la mitad he acabado llorando.

Per llegir l’entrevista completa, clica

 

 

Anuncis

8 Respostes

  1. Escolta, tu t’has comprat cap cosa per a editar la plantilla del wordpres???

  2. Blip blip blip blip blip! Inutil, que has comprat cap cosa per editar la teva plantilla del wordpress o com ho has fet?!?!?!?!

  3. P.S.
    Correr es aburrido, la filosofia profunda es caminar! 😛

  4. Ahse, et refereixes a comprar la merda aquella per poder editar el CSS???

  5. No, no he comprat res. El que diu en Jacques és per poder editar el teu bloc en CSS, i si que s’ha de comprar si el vols fer servir, però jo vaig sobrat amb el que tinc sense pagar un duro.

  6. Jac, em refereixo exactament a aquella merda que t’ofereixen per poder editar el CSS! Em sembla una super putada que ho hagis de comprar i… em nego a comprar res!!! 😦

  7. Anomenat, m’agradaria saber com has posat aquella imatge a la capçalera del bloc sense editar el CSS. I si ets tu qui ha posat els “tabs” damunt la capçalera, com ho has fet. I si n´hi ha mes detalls de plantilla que has canviat, doncs COM?!

  8. ahse, vas a pams, a veure:
    – Aquella opció de CSS només serveix per a veure la visualització de com quedaria programat, però per més, has de pagar.
    – La imatge de la capçalera la pots ficar depenent del theme que hagis escollit. Podràs canviar-ho a: presentació, capçalra d’imatge alatoria, on ho podras canviar sempre i quan el teu theme t’ho permeti.
    – Els/les tabs a sobre de la capçalera no han sigut idea meva, això també és cosa del theme.
    – Per més detalls de plantilla, a l’apartat “presentació” ho trobarás: widgets, capçalera, plantilles variades… és qüestió de buscar amb calma i explorar-ho.
    I per qüestions a l’estic FAQ:
    – No tinc ni la mes remota idea de com poder posar un theme que no estigui a la llista. Un dia me’n vaig descarregar un, però no se com pujar-lo al servidor.
    – Paciència amb els widgets. No és una resposta, és un consell.

Deixa un comentari

