No sóc un terrorista (encara)

Petit i ben poca cosa, us asseguro que no acostumo a cridar l’atenció quan vaig sol per la vida. Per això em sorprèn i em fa enfadar una mica que la gent només es fixi en mi en dues ocasions que tinc ben estudiades. Em fa ràbia.

Primer, quan em dirigeixo a classe amb la caixa d’eines. Com deveu haver endevinat, agafo cada dia rodalies, i no hi ha dia en que algú es quedi mirant amb mala cara la caixa d’eines. Dons avui trencaré amb el secret d’aquesta capsa blava misteriosa!

caixa d’eines

La culpable

Senyores de la tercera edat amb arracades horroroses de pinça que mireu amb menyspreu, encorbatats que mireu per sobre de l’espatlla! Només és material electrònic per a pràctiques. Resistències (moltes resistències), condensadors, bobines, circuits integrats (xips per als profans de la matèria), cables, pelacables (lògic), transistors, díodes i algun led. Així que tranquils, avui no explotarà el tren.

caixa d’eines oberta

Desbudellant la culpable

L’altra ocasió és quan surto de cas a practicar el meu esport preferit. Avui dia on els hotels valen 600 la nit tan estrany sembla un tipus que no aixeca pam de terra vagi amb pantalons curts i corrent sense motiu? Sembla que si.

Senyores i senyors, això és una cosa molt important, que molts de vosaltres mai practicareu: se’n diu esport.

 

Anuncis

4 Respostes

  1. A mi la caixa em sembla prou maca, no veig perque s’ha de mirar amb mala cara!
    Sigui dit, si la tapa fos del mateix color que la part de baix, tindria mes estil i es veuria mes maca. Potser es per aixo que els encorbatats et miren per sobre de l’espatlla… ja ho entens, no?

  2. Si portes la caixa (capsa?) cada dia, no la pots deixar a la Uni??
    I segona: no entenc lu del Hotel :S

  3. Considero l’estil una cosa tan banal, que no val la pena capficar-s’hi…
    I no puc deixar la caixa/capsa a la uni, allà Vilanova no tenim taquilles.
    Lo de l’hotel es refereix als preus abusius de les habitacions durant el congrés de mòbils… els diaris n’anaven plens aquests dies.

  4. Jo crec que, tot al contrari, els encorbatats consideren l’estil una cosa tan extraordinaria, que no poden deixar de capficar-s’en!

Deixa un comentari

