Terror

Hi ha dues coses a la vida que m’aterren:

Una és tenir moltes preguntes, i l’altra és no tenir la resposta de ninguna d’elles.

Anuncis

7 Respostes

  1. I la mort no???

  2. AhSe, com deia Epicur: no ens hem de preocupar de la mort, perquè quan nosaltres som, la mort no hi és, i quan la mort hi és, nosaltres no.

  3. Ja, pero com pot ser aixo de “jo no soc”??? Tantes vegades he intentat imaginar’m-ho sense arribar-hi enlloc…

  4. doncs quan no hi ets, vols dir que ja ets mort, i mort no et pots preocupar de morir-te, per tant, deixa de ser un problema. Era molt cumba aquest Epicur.

  5. Ja. Que vol dir cumba?

  6. El significat correcte no el se… però una persona cumba (o cumbaià) seria una persona amb una filosofia tirant cap a hippy, que tot li rellisca, que viu al seu món… això és el que entenc jo.

  7. Uf… ja m’agradaria a mi que tot em rellisqui, almenys de tant en tant! Epicur deu haver estat molt afortunat, si es que tot li relliscava.

    Per cert, no has endivinat quina cosa era la mes important d’aquella foto de l’escriptori.
    Puc preguntar perque t’interessen els escriptoris que no son fets de pixels?

Deixa un comentari

