Innocentades

ACTUALITZAT!

Sempre pico a es innocentades més evidents, i desconfio d’allò que presenta menys motius per desconfiar.

Almenys, no em van enganxar cap llufa (diria).

Algun exemple? Doncs, em vaig empassar la innocentada d’un amic que deia que se n’anava a viure a Madrid una temporada, que Gmail seria de pagament, que a una companya, sense motiu, li regalava un audi sa germana…
7 Respostes

  1. home, posa un exemple, no ? 🙂

  2. Jo diria el mateix, posa com a minim un exemple que si no, com ens podriem fer una idea?!

  3. jajaaja, que bo !! sobretot lo de gmail de pago o no se que 😛

  4. Be, el gmail de pagament esta una mica exagerat, pero les altres dues no em semblen gens increibles. Tambe s’ha de dir que jo no coneixo ni a l’amic, ni a la companya, per tant la meva opinio esta una mica fora del context.

  5. Ara veig un 🙂 a dalt del bloc que abans em sembla que no hi era!

  6. si… aquest careta sempre hi és… crec que forma part del nou theme del bloc

  7. Es guay! 😉

Deixa un comentari

