Meme II

Seguint en la línia del primer Meme, segueixo, sempre convidat per en Jacques Delibes, però ara amb temàtica diferent. Així mantinc viu el blog mentre no se’m torna a encendre el llum i començo a ajuntar paraules que s’entenguin un altre cop.

 

Segons les barres de càrrega, quines coses es porten aconseguides en proporció:

 

0%
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ -> Llibres que vull llegir que ja he llegit (en tinc tants a la llista que tot i haver-ne llegit molts, és com si malgrat tot s’acostessin a 0).
10%
█▒▒▒▒▒▒▒▒▒ -> Més o menys, el temps que porto fet de carrera en proporció al total… i el que m’espera!

 

20%
██▒▒▒▒▒▒▒▒ -> La confiança que atorgo al món, la humanitat i la seva credibilitat.

 

30%
███▒▒▒▒▒▒▒ -> Temps que passo fent coses realment útils (estudiar, estar a classe (només a vegades), resoldre problemes que em plantejo, fer alguna manualitat…).

 

40%
████▒▒▒▒▒▒ -> Més o menys, el que m’he desviat de l’objectiu original del meme.

 

50%
█████▒▒▒▒▒ -> Concentració: em concentro, però sempre visc a cavall entre el que faig (estudiar, llegir…) i el que m’envolta, excepte quan això que m’envolta és escoltar música, llavors el tant per cent baixa.

 

60%
██████▒▒▒▒ -> Les ganes d’un canvi bastant radical en la monòtona vida que porto. Almenys alguna sorpreseta una mica més sovint que ara no aniria malament.

 

70%
███████▒▒▒ -> Més o menys, és el temps que passo davant l’ordinador perdent el temps i esperant a algú per xatejar.

 

80%
████████▒▒ -> Dificultat que se m’ha presentat per a omplir aquest meme (no se m’acudeix que ficar, i he tingut l’esborrany de l’article uns quants dies guardats esperant idees).

 

90%
█████████▒ -> El temps que passo pensant i donant voltes a les coses, i és ja ho diu la cançó: Leer mi mente es leer filosofia porque rayo mi cabeza 23 horas al día.

 

100%
██████████ -> Temps de la meva vida que espero estar donant guerra.

I aquest no el passo a ningú, ja sabeu, qui vulgui que el faci, no vull forçar a ningú, però sempre linkant.

Una resposta

  1. A mi m’agradaria saber perque perds tant de temps davant l’ordinador esperant a algu per xatejar.

Deixa un comentari

