La butxaca màgica

Admiro les dones. Però avui admiro més que mai la seva capacitat d’organitzar i encabir tantes coses en una bossa (mal anomenat bolso). Hi porten de tot, el que necessitis ho porten.

En canvi, jo que cada dia carrego una motxilla molt més gran que una bossa porto infinites coses inútils, i si vull encabir paraigües i dessuadora alhora haig de portar la carpeta a la mà si no vull estar deu minuts fent lloc com un boig…

No ho entenc… suposo que l’espai-temps a les bosses es deu alterar, si no, no se m’acudeix res…

5 Respostes

  1. Aixo que dius tu de les bosses jo no m’ho crec. A mi mai no em quep res dins alguna bossa! Normalment vaig amb una motxilla justament per a poder ficar-hi coses.

  2. Introducció a la teoria del caos; primer capítol: el bolso de la dona.

  3. axo es k potser no ets dona xD

  4. Doncs és veritat! Mai he sabut explicar-ho, però a mi em diuen que lo meu no és una bossa, que és una càpsula hoi-poi : D Això sí, al final del dia es nota, perquè les coses no ocupen espai, allà dins, però pesen…

  5. Molt bona Jaumeduran!xD

Deixa un comentari

