Pont

Avui no hi ha article tradicional de dijous. Ho sento, però ho havia de dir. Estic aprofitant el pont (tot i no creure ni en la puríssima ni en la constitució) ben lluny de casa i sobretot de la universitat. Aquestes últimes setmanes mesos han sigut propers a l’esclavatge i no he tingut temps ni de mirar-me el google reader ni el correu del bloc. De fet ni tan sols he dormit vuit hores seguides des de fa força setmanes, així que la salut és la prioritat.

Sóc conscient que quan torni tot seguirà igual, però hauré tingut els meus dies de vacances (que me quiten lo bailao!) i tindré la perspectiva de que en dues setmanes s’acaben les classes i espero tenir temps ni que sigui per menjar torrons.

I que no, que no estaba muerto, estaba de “parranda”.

5 Respostes

  1. Pobre inútil!! Fa llàstima saber que a aquesta edat no trobes temps per a res, com creus que serà l’esclavatge que t’espera després dins d’alguna empresa dels … on aparentment a ningú no li importa res més que “guanyar-se la vida”? En el fons realment fa rabia que hem arribat a anomenar “guanyar-se la vida” perdre un el temps de la seva vida fent tonteries o inutilitats per un grapat de diners. Si et quedes una estona meditant-hi acabes vomitant. 😦

    A veure si descanses una mica, eh? Com a mínim deixa’t dormir!

  2. Es curiós, no conec cap blogger que digui “tinc molt de lliure”

  3. No t’oblidis de fer també el post tradicional de queixes nadalenques! En 2 setmanes pots anar escrivint a poc a poc, una frase al dia per exemple, i el 24 sortirà un bon post com és d’esperar. 🙂

  4. Avui és dijous!! On és el post tradicional del dia?

  5. Avui tampoc no hi haurà el post tradicional de dijous? 😦

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: