Ningú gaudeix ja de la contraposició de caminar pel carrer. Passar d’escoltar la música més fastigosa a llegir els versos més subtils en menys del que es triga a adonar-se de que toca fer una nova passa. Odiar a tothom a qui et creues i alhora sentir una pau absoluta en el més endins del teu ésser mentre, com parafrasejant a Walt Whitman amb vida, i no paraules, consideres que tots són aptes per ser tu i per ser admirats i condecorats per les máximes institucions del teu cor.
Donar una altra passa i adonar-se del significat de coses que ni tan sols sabies que exitien pocs dies abans i sentir-se la persona més afortunada dins de mi per voler fer-ho saber. Escriure, i deixar-se de fets i paraules i centrar-se en allò quotidiani. En les descripcions més precises i inintel·ligibles defensant-se amb l’argument de que ningú mira mai en l’extraordinarietat de la quotidianitat. Que ningú dóna cap importància al dia a dia, al moment a moment, a l’instant a l’instant quan, en temps d’absència és l’únic que pot aportar vida m’entre s’espera un desig.
Filed under: Paranoies maníaques, Surrealista | Tagged: jo, mental |
Aquest post em recorda a l’inutil de fa temps, i no sé quantes vegades l’he llegit ja i encara no entenc res. Ah, i crec que això mola. 😀
si l’ahse no enten res imaginat la resta de mortals…
M’agradaria saber on has trobat la foto.
És una foto del carrer per on anava quan vaig pensar l’article i aquest és l’edifici on fa uns anys hi havia un Centre Social Okupat. Tot i que no l’hagi fet jo, un dia vull anar-hi a retratar-lo abans que el tirin abaix perquè sempre m’ha agradat la manera de defensar el balcó.
Això era una mena de defensar el balcó?? Mare meva… Jo em pensava que era alguna protesta artística moderna contra l’urbanització en general.
Si, crec que ho van muntar poc abans del desallotjament…