Nova secció

Donat que últimament no tinc temps ni per cobrir les quantitats bàsiques recomanades d’hores dormides (no és conya), i per provar de no perdre encara més lectors dels centenars de milers que abans tenia, inauguro una nova secció. D’aquesta manera, espero omplir una mica aquesta deixalla que fa temps que no tinc temps d’actualitzar regularment.

El següent pas suposo que consistirà en fer alguna cosa que m’animi a llegir articles dels meus blocs preferits. O sigui que si trobeu comentaris a articles molt, molt, molt (però molt) antics, no us preocupeu. Porto sense obrir el google reader unes 3 setmanes.

La nova secció s’anomenarà “Perdoneu, però algú ho havia de dir” i, igual que la a vegades noña secció de frases que penjava fa segles enrrere, serà actualitzada cada dijous amb algun comentari que pugui ser dit abans de la frase esmentada.

El millor de tot, però, és que aquesta secció s’inaugura en uns minuts! Ja veus tu quina noticia…

Anuncis

3 Respostes

  1. Espero el primer post… a veure com queda.

  2. sí, sí…. ja veig com se m’ha omplert el bloc de comentaris en posts antics…

  3. Pobre inutil! Tan jove i tan mancat de temps… M’imagino que t’esforces a emprar-lo bé, però encara així, no puc no compadir-te! Vigila que el cos necessita descansar regularment, o sigui, has de dormir un mínim (que diuen que serien 5 hores) cada nit.

Deixa un comentari

