Opinions foranies

L’altre dia vaig sentir una conversa d’una joves estrangers que devien ser estudiants Erasmus, doncs parlaven sobre assignatures varies i van pujar a Plau Reial (línia verda). En el trajecte em vaig quedar amb un comentari:

What I dislike most of here is that everybody cheats. I don’t like it. I don’t cheat, but everybody does.

Sentit just el dia abans de l’examen final d’una assignatura que estic repetint per ser l’únic que no va copiar. Queda tot dit.

5 Respostes

  1. Docs t’està sortint car això de ser “legal”, ja se sap, al país de les trampes ser honest costa car.

  2. Pobre nen!! I que t’ho diguin en veu alta… 😦

    El problema és quan els profes també cheat. Llavors no hi ha qui guanyi, tots surten perdent. Jo recentment m’ha comprat un manual de quimica que es fa servir a UK, en part per recordar, en part per la curiositat que tinc per veure com es fan els cursos a paisos més avançats. La veritat és que aquell manual by far beats anything that I had when I was a student. I això fot molt.

  3. jajaja aixo ja passa!! Crec k no ets el primer ni seras l’ultim…anims i ja saps,a la proxima faras servir un chuleton dels bons 😉

  4. vols dir que no fas trampes? així no arribaràs enlloc en aquesta vida…

Deixa un comentari

