Sigui quina sigui la teva ideologia política (encara que sigui extrema) la qüestió més important a tenir en compte és no deixar mai de ser tot un caballer. Jo sóc el primer que diu que no m’importen les aparences, però és una cosa que tenim massa arrelada culturalment i encara que hi hagi gent que afirma això, mai serà del tot cert. Sempre ens afecta en major o menor mesura.
La caballerositat és una cosa que no s’ha d’abandonar mai sigui l’ocasió que sigui, doncs pot ser una arma força punxeguda utilitzada per segons qui. A mi m’agrada complir aquest protocol tot i que no m’agradi gens estar-hi gaire familiaritzat, però el primer que dic sempre és: “X, però per sobre de tot, sóc tot un senyor” on X pot ser qualsevol situació. I no, això no és ser hipòcrita. Diga-li quedar bé.
Filed under: Paranoies maníaques |
La caballerositat entesa d’una forma natural, sense exageracions és bàsica per crear un entorn social afable i respectuós. I no s’ha de limitar únicament al gènere masculí. Una dona també pot ser “caballerosa”. Tot és qüestió d’entendre bé el concepte i deixar de banda aquest estereotip de que ser caballer equival, avui dia, a ser un snob.
És clar zillah, no se si s’ha notat, però em referia a quelcom dels 2 sexes.
Jo diria que més aviat la qüestió és de no rebaixar-se a un mateix un cop hagis assolit un cert nivell cultural. No és hipocresia sino el respecte que et deus a tu mateix – i després als altres. Tothom és lliure de ser com vulgui, però ningú no et pot pretendre que estiguis al seu nivell.
Molt guay la foto! 🙂
Cavallerositat i sempre amb un somriure a la cara, si pot ser.
A la capçalera d’aquest bloc falta alguna cosa…
http://www.flickr.com/photos/42979786@N02/4007477171/
MadeByMiki, estic molt d’acord amb el tema del somriure a la cara 😉 i també he de dir que gràcies a un somriure un home o una dona poden aconseguir tot allò que es proposin, només cal saber dir les paraules adequades i evidentment, somriure 😛
El problema és quan neonazis violents abandonen la estètica skin, es posen un smoking i corbata i la gent els vota pensant que son un partit la mar de democràtic.