La revolució a l’asfalt

Fa anys, quan alguns dels carrers del meu barri encara tenien les llambordes a la vista la meva àvia acostumava a explicar-me que amb allò es feien les barricades els dies del alzamiento en el que tot estava per decidir.

Llavors però, van fer obres als carrers i els van asfaltar. Conseqüentment va aparèixer la meva decepció al saber que aquella, encara que fos una tonteria, era com una manera de lligar-nos les mans. Ens treien el material de guerra. Ens obligaven a exprimir-nos més el cap a l’hora de construir les barricades, en una societat en la que, si ja és prou difícil moure una revolució, aquest pas enrere ho deixava tot encara més a l’aire.

Això va passar quan les coses estaven relativament calmades (o era massa jove com per adonar-me del que passava). Ara, que els ànims estan més calents que mai, estan tornant a fer una onada d’obres a diversos carrers, de tal manera que canvien l’asfalt per quelcom més agradable de caminar: rajoles enormes o de petites amb un pes perfecte per llençar amb força.

Seria el moment perfecte per tornar a utilitzar el que ens donen, no?

 

Nota: L’article d’ahir havia de ser l’últim… però des de quan m’heu pres seriosament, i a més, un dia de Sants Innocents? No m’agraden gaire les innocentades, però quan se’m va acudir la idea no em vaig poder estar!

3 Respostes

  1. O sigui que continues… vaja… quina decepció…

  2. Ostres!! I jo que ahir vaig anar a dormir amb un gran buit dins el meu cor cybernauta, al saber que la xarxa ja no tenia a l’inútil…

    Respecte a les rajoles, no sé si podrien competir amb l’arsenal modern.

  3. Potser t’interessaria afegir-te a un altre tipus de revolució:

    http://www.thezeitgeistmovement.com

Deixa un comentari

