Parlant

Parlant, la gent es desentén.

5 Respostes

  1. El parlar està sobrevalorat, pensar i callar te més mèrit.

  2. N’estic d’acord amb madebymiki, parlar està sobrevalorat, n’hi ha moltes més coses que el parlar. Pensar i callar és un bon exemple.

  3. Jo diria que s’ha de parlar amb seny. S’ha dut massa lluny el símil de la comunicació i ara creiem que xarrar pels descosits i opinar sobre qualsevol tema és signe inequívoc de persona sociable i “guay”. Com podeu veure en molts programes de televisió ( seria més adient dir que espero pel vostre neuronal que no els mireu) entrar en grans batalles dialèctiques està a l’ordre del dia. A mi tant donar-li a la llengua, em cansa. En això com en tantes altres coses m’estimo més la qualitat que la quantitat.

  4. Per cert Inútil, la frase m’ha encantat.

  5. teniu tota la raó, molt sovint més val callar-se, aquella frase de : calladet estàs més mono (o la frase femenina, no vull entrar en un desacord de gènere) és molt sovint ben certa. Pensar abans de dir res, no cal ni explicar-ho tot, ni confessar-ho tot. Jo reconec que sóc una persona molt xerraire, i que no callo, però molt sovint quan parlo de coses mínimament series, llavors intento pensar abans de parlar, clar que mai negaré que la impulsivitat a vegades ha guanyat al meu seny….

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: