Hipo

La verdad, como el miedo a la pérdida tienen como síntomas más desagradables el dolor de las muelas de la tripa e hipo. Sólo la aceptación de la culpa sanará los males del hombre que desee realmente curar su alma de malas vibraciones y dolores futuros que puede que acorten sensiblemente su vida (como un trasplante de riñón).

Grandes problemas (como los poderes) requieren de grandes soluciones (o responsabilidades). La aceptación sincera es el primer paso de la terapia.

Y acepto sinceramente la culpa.

6 Respostes

  1. Ostres, inútil, què és això del transplant de ronyó! No juguis amb la teva salut, ni per conyes ni res, ets molt jove i seria una gran llastima que te la fotis, eh?! T’has de cuidar, nen!! 😦

  2. L’acceptació és el pas més important, negant les evidències no anem en lloc. També estic intrigat, trasplantament de ronyó???

  3. em sento parcialment identificat amb tu, diferents símptomes, mateixa inestabilitat: motius diferents.

    però no estic d’acord amb el teu esperit de culpa. crec que la culpabilitat no es la enfermetat responsable dels símptomes que estàs patint, potser sí ho és la impotència.

  4. yo tambien acepto sinceramente la culpa, lo siento

  5. Doncs jo també vinc disposada a acceptar les meves culpes i a exonerar culpes alienes causades per mi. M’afegeixo als que estan intrigats amb el trasplantament de ronyó. 😉

Deixa un comentari

