Llibres

Avui m’ha agafat per pensar com pot ser que un llibre de física pugui arribar a ser tant car si el sector al que principalment està dirigit (els estudiants) són els que van més curts de diners…

I tambè m’ha agafat per pensar el perquè segueixo fent classes particulars remunerades. Jo, que crec que l’educació hauria de ser lliure i pública (però pública de veritat) en una curiosa forma de pensardoble.

Anuncis

7 Respostes

  1. També has de viure, però el Institut podria pagar classes de reforç particulars a estudiants universitaris.

  2. El problema és un altre, inútil! El problema és que no es respecten gens els boscs i al mercat hi surt un munt de “llibres-escombraries” publicats en paper i ben barats. Els llibres bons acostumen ser cars… 😦

  3. Quan pensem (a vegades massa) deixem de ser ignorants i ens tornem infeliços en entendre la realitat….

    Vull ser feliç com la massa anònima que m’envolta! 😦

  4. No estaràs pensantdoble com aquest xinesos, oi?

    (Juraria que he vist la capçalera del bloc estranya un cop més…)

  5. ui això de doblepensar està molt mal fet, aviam si haurem d’avisar al ministeri de la pau….

  6. jajaja, saps que el tipler el pots agafar de la biblioteca de forma infinita si vas renovant??? aixo és el que vaig fer jo, el vaig tenir un any a caseta 😛

  7. Infinita? No hi ha un límit de renovacions?

Deixa un comentari

