Depresión

Depresión al saber que jamás llegaré a tener tu nivel de comprensión del mundo i de las cosas, de su amplitud, i de la capacidad de hacer que la gente se reuna a tu lado para escuchar lo que dices. Porque los genios, genios son.

Anuncis

8 Respostes

  1. No pensis tonteries, inútil! Què és això de la depresió per coses que un mai no pot saber!! Per la vida un ha de passar aprenent – el teu nivell segur pujarà, poc a poc, amb el temps. No s’ha de ser un geni per poder utilitzar el cap per a pensar.

  2. Jo tampoc parlaria de despressió en aquest cas.

    A mi també m’assalten aquesta mena de reflexions. M’entra u desfici al veure i comprendre que no arribaré mai a comprendre els mecanismes que fan rutllar (o espetallar) el món.

    Cada cop que aprens alguna cosa, t’adones que te’n queden moltes més per assimilar… I amb una depressió la ment s’encaua i no vol seguir descobrint.

    La clau rau en tenir clar que el camí no és que sigui llarg, sinó infinit… qui sap. Ànims!

  3. Ostres!! Esta canviant la capçalera del bloc d’un moment a l’altre… @-)

  4. Què esta passant aquí, inútil? Juro que fa poc hi vaig veure un dibuix blau dient “bloc d’un maniac fugitiu” amb majuscules! I veig que el cap desmuntat s’ha tornat violeta.

  5. DIA DE LA DONA!

  6. Això mateix juls! Dia Internacional de la dona treballadora. Les lletres han sortit mentre canviava la capçalera per un error. Veig que et coneixes el meu bloc millor que jo!

  7. Ostres, avui es el 8 de març… Jo no ho havia notat. 😀
    La neu deu ser un regal per a les dones, doncs!

  8. Sento no haver-te regalat aquest video per al 8 de març! És que no l’havia trobat encara. 😀

Deixa un comentari

