Kreativ Blogger

Tot i la poca freqüència d’actualitzacions, hi ha fins i tot a qui li agrada el que pot arribar a escriure un pobre boig en aquest bloc. Fins al punt que en Carles, de Bloctècnia m’ha otorgat el premi Kreativ Blogger.

I ara, com qualsevol altre meme (els recordeu? Fa segles que no en faig!) vaig a seguir les normes: explicar set coses sobre mi (que potser sona una mica redundant sent aquest, un bloc personal) i passar aquest premi a 7 pobres víctimes del meu gust exquisit pels blocs (d’això no renego).

Set coses sobre mi i que ningú més (excepte àmplies excepcions) coneix:

– A la meva colla d’amics sovint fan acudits sobre la meva espectacular alçada.

– Sempre dic que estudio telecos… però n’amago una trampa!

He estado en mundos que desconoceis, tenido sueños que si supierais, enloquecerias.

– Sóc del barri de la Bordeta de Barcelona. Si em voleu pegar ja teniu alguna pista més.

– Em considero membre actiu i convençut de la filosofia del Do It Yourself (DIY pa’ los amigos).

– Sóc col·laborador en un programa de Ràdio.

I ara anem a repartir els premis!

Made by Miki.

Temps enrere, en el regne de les rodalies, l’Ahse va llegir una revista…

Rincon de reflexión.

Pon’s blog.

Salamandreta.

Fa Lidio. Anima’t a tornar a escriure!!

Nota: Llista dels blogs en un absolut i rigurós ordre pseudoaleatori.

I ara els que sigueu més de números em direu… ei! Aquí només n’hi ha sis!

Si, ja ho se, però us comento: Quan he escrit les sis coses sobre mi m’ha costat suor i llàgrimes trobar les frases. N’he escrit 6 pensant que eren sis. I ara que ho torno a mirar veig el meu error i… bé, a les 12 en punt de la nit i amb ganes d’anar al llit no tinc masses ganes de buscar una cosa més sobre mi.

Així que per igualar les coses, també he escollit 6 blocs.

Per suposat ningú està obligat a seguir repartint aquest premi.

6 Respostes

  1. Tots desconeixem els móns i els somnis, però només un de nosaltres “enloqueceria”?? No és una mica rar això? 😀

    En quin programa de radio col-labores?

  2. Vaja… quin curro que m’ha caigut a sobre, més que un premi es una putada xD

    De totes maneres em sento honrat (ja tocava xD).

  3. ostres, rebo un premi i no m’entero fins al dia següent :$

    merxi, ara ja tinc una feina més 😉

  4. Josep no era cap obligació seguir el premi, però estic encantat, a més així he descobert coses de tu, tens el premi també per constància, quan fa que escrius a Maniac Fugitiu, son tres anys o m’equivoco? Be de totes maneres estas al peu del canó.

    Felicitats Blocaire Creatiu!

  5. Doncs si Carlos, el proper agost aquest bloc ja farà tres anys! Gràcies pel premi, i que siguin 3 anys més (de moment)!

Deixa un comentari

