Contrato

Que te pillen nunca forma parte del contrato, por lo que parece de imprescindible necesidad estar (o almenos parecer) preparado para todo.

Aunque ahora me sienta asqueado y prefiera sentar-me a esperar que las manecillas que dicen, miden el tiempo, pasen mientras me fumo una ración de sountracks (qué bien suena en inglés, verdad?) de la naranja mecánica y dejo para nunca lo que ya he olvidado que queria escribir para hoy.

Algo momentáneo que mañana, el lector de hoy, ya habrá olvidado.

7 Respostes

  1. Mai em podre considerar integrada o adaptada a aquest pais! Que vol dir aixo “que te pillen nunca forma parte del contrato”? És una cosa relacionada amb el treball o estic jo espessa linguisticament??

  2. jo el que entenc és que no està massa per la feina, i el fet que t’enganxin no forma part del fet que et contractin… nu se… estic també desorientada :$

  3. Tenim massa interioritzat que el treball és negatiu, per això cal escaquejar-se’n a la mínima… i si t’enxampen… mala sort.

    Quan el gat dorm, els ratolins ballen.

    Així mai sortirem de la crisi. 😦
    El treball ajuda a realitzar la persona… sempre i quan el teu cap no confongui feina amb explotació laboral… que aleshores en degrada com a persones.

  4. Què rar sona aixo, Met! Aixi que teniu massa interioritzat que el treball és negatiu. Pfffff! Mira que al meu pais ens ensenyaven tot al contrari… El treball ben fet ennobleix a la persona!

  5. Met: No crec que jo, amb el meu treball, sigui el que hagi provocat aquesta crisi, i tampoc crec que jo, amb la meva feina sigui el que hagi de treure el país d’aquesta.
    En la meva opinió la crisi no és culpa del que està currant a sota de tot de la piràmide, si no dels que s’encarreguen de la organització governamental i la logística d’aquest.

  6. La crisi evidentment és culpa dels cabrons que manen al món. La nostra culpa és que els deixem seguir manant… 😦

  7. Jo també sóc un currant i intento fer la meva feina el millor que puc, perquè així m’ho han inculcat des de sempre.
    però no em negareu que el model econòmic espanyol no potencia els millors, sinó els arribistes mesurant l’èxit en fer calers en poc temps sense fotre ni brot.

    El que m’indigna és que aquesta crisi l’haurem de patir tots, i els que penquem per partida doble, perquè haurem de suportar els plors dels que creien el la vida fàcil.

Deixa un comentari

