Estimat jutge,

Em sembla perfecte la teva opinió, però crec que no estaria de més que tinguessis en compte que la meva ha de tenir un valor equivalent sempre que estigui convenientment justificada i argumentada.

Em sembla perfecte que siguis un home de relacions socials amplies i amb un do per la paraula excepcional, que siguis completament feliç dels teus progressos recents i que diguis contínuament que tens en compte el que dic.

Però jo sóc de la opinió experimentada de que la venjança, igual que la ràbia, no poden fugir d’un dia per l’altre.

I encara que consideris que la música que m’agrada sigui soroll i que no aprovis el meu comportament, actitud (que potser creus immadura o pueril) o opinió en certs temes de caire general, social i polític (filosofia bastarda com dic a voltes), em sorprendria i m’agradaria notablement que tinguessis en compte la meva opinió de tant en tant.

Atentament,

anomenatinútil

Anuncis

3 Respostes

  1. Maco.

  2. si alguna vegada et trobessis en aquestes circumstàncies molt maco no seria.

  3. La cosa que és maca és el post i la seva actitud, no he dit res de cap circumstancia. No cal treure les coses del seu context.

Deixa un comentari

