Article típic i tòpic nadalenc de l’inútil (com el del rei!)

Aquest és el primer any que Bloc d’un maníac fugitiu no ha fet patir els seus afables lectors amb un article de nadal dedicat a tot allò que tant estimo d’aquestes tan agradables dates on la gent es canvia la jaqueta (i no només perquè faci fred).

Però vaja, crec que hi ha qui diu que les tradicions són per trencar-les (i si ningú ho ha dit, ho dic jo, que al final resultarà que sóc un magnífic generador de frases cèlebres més que mediocres), i escriure un article el dia de Sant Esteve no sembla tan descabdelladament cruel, tenint en compte la crueltat del exàmens de gener: mes analogia del dilluns de la setmana.

Tot i així Sant Esteve, com ja he dit no sembla una data tan fora de lloc com per escriure un article entre aplicació i aplicació del PLL. Sembla que últimament només és això el que se escriure. Potser després de més de dos anys (ho dic de memòria, no sóc bo per a les dates) ja m’he quedat sense coses que criticar, sense idees per articles. Potser viure rodejat de tants números i fórmules m’ha endurit aquell costat més sensible o més batallador (que crec que són els que principalment he mostrat en aquest bloc al llarg del anys). O potser ja m’he cansat d’escriure articles autopredicadors i per donar penita.

Potser és que m’estic fent vell i ja començo a raonar.

El cas és que tampoc he tingut temps per dedicar temps a aquests articles tan intempestius que carcateritzen la meva literatura (si els professors tenen el dret de descriure el funcionament d’un sistema anomenat-lo filosofia, em veig amb el dret de dir literatura). O sigui que no patiu que tot i que el marge de temps per al retorn encara sembli llarg, no us perdeu gran cosa en els articles que no he arribat a escriure.

I com sempre, he perdut el fil de la conversa, així que us deixo, desitjant-vos endarreridament FELIÇ NEWTONDAD!

incís: prometo que algun dia escriure sobre alguna cosa. Ja semblo un MC amb tant autobombo.

5 Respostes

  1. Ui, l’inutil s’esta fent vell i raonable! 😀 Trencant tradicions, canviant el Nadal per Sant Esteve, negant-se a parlar dels jaqueters (se’n diu aixi, oi?), endurint-se entre numeros i formules, celebrant el dia de Newton amb retard…

    Per molt estrany que ho sigui, a mi si que m’hauria agradat veure l’article de nadal d’aquest any i comparar-lo amb els d’abans. Per veure si seguiries queixant-te de les mateixes coses! 😉

  2. estic dacord amb l’ahse, sempre va bé recordar i sentir queixar-se als altres, per veure que almenys no som els únics putejats per nadal 🙂

    ànims i endavant!! que d’aquí a quatre dies tenim un any nou!

  3. et refereixes a que el rei és un inútil?
    xD

  4. juls: no ho havia pensat, però és una gran apreciació (i una gran veritat). Jo més havia em referia a que és un discurs que, al cap i a la fi, no diu res interessant.

    ahse: ahse, tot i que no ho digui explícitament, em queixo del mateix de cada any eh? I la tira de xkcd és boníssima!

Deixa un comentari

