Con las botas puestas

Abro la ventana por la pàgina 89 y lanzo el libro por ella. Almenos por hoy dejaré de esnifar libros para dejarme llevar al son de la melodia.

Sin escuchar a puristas de ella, sólo escucharé lo que me vaya a animar el hoy. Más asquerosa, más rota, más distorsión. Siempre más, y siempre políticamente incorrecta dentro de lo possiblemente publicable y que cumpla las característiques antes mencionadas. De venta en farmacias. Y sólo en los mejores cines. Y no incluye pilas. Acero inoxidable.

A ver si tienes suerte y la encuentras buscando debajo de los puentes. Quizás por ahí anda la libertat de hace unos meses: los paseos por el parque y las baladas con solos que quitan el aliento. Como follar con amor. Como destruir lo indestructible. Como saber que se tiene la razón, pero callarte y sonreir por dentro sabiendo que él se equivoca.

Momentos. Nada más. Pero a la espera de calma con ella. Y mientras tanto, calzarse bien alto las botas. Por si a la muerte le apetece pillarnos por el camino. Quién sabe.

Anuncis

12 Respostes

  1. Por si a la muerte le apetece pillarte por el camino? Y porque ha de pillarte con las botas puestas? No era mas bien “sword in hand”?!

  2. La verdad es que me gustaria entender esto. De que va lo de que te pille la muerte???

  3. Sigues vivo?

  4. jo sempre havia sentit que era con las botas puestas…

  5. Jo no. Has de morir amb l’espasa a/dins la ma, per poder anar al Valhöll. Si mors nomes amb les botes posades, on aniras??

  6. bé, hi ha una canço de los angeles del infierno que diu això mateix i també una pel·lícula molt i molt famosa que es diu: murieron con las botas puestas, ambientada en la vida del general Custer. I bé, crec que això es deia perquè el fet que un soldat morís amb les botes posades volia dir que havia lluitat, havia mort mentre disputava la batalla, però tampoc n’estic molt segura.

  7. Bona aportació salamandreta, de fet encara que vagis amb l’espasa a la mà la mort et pot agafar de totes maneres! O sigui que millor anar ben preparat.

    Salut!

    pd: i tant discutir sobre les botes… algú s’ha escoltat la cançó de Maiden? Em va animar molt el dia…

  8. Si, pero en youtube. La pagina enllaçada tardava massa en carregar-se. 😀

  9. Però si us he linkat la cançó de goear!

  10. Però si a mi el dia del post no se’m carregava!

  11. Quina importancia té, anyway?

  12. Inutil, aquest t-shirt segur es per a tu:

    http://store.xkcd.com/xkcd/#Useless

    😀

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: