Dia a dia (II)

A la merda. No penso ser més el que s’aparta per a que la gent passi. I m’és igual quin dels dos pot tenir més cara d’amargat, o quin dels dos està més borratxo. Ja he canviat la cara després que la immediatesa del comiat m’atordís, i penso aplicar el que fins ara han fet amb mi: la filosofia del viu i no deixis viure; sense preocupació, doncs ara, com a mínim, em corresponent per just dret d’igualtat, 3000 anys de glòria.

I si no et sento venir, és perquè vaig escoltant la cançó del dia (o la seva segona part).

8 Respostes

  1. 😦

    No penso ser més el que s’aparta per a que la gent passi. I m’és igual quin dels dos pot tenir més cara d’amargat, o quin dels dos està més borratxo.

    De mi tmpc si soc el que va mes burraxu :(? XDDD

    ❤ teleco

    cuidat XD

  2. Avui “A la merda” sona be.
    Avui la mala llet encaixa.
    Dema sera un altre dia.

  3. En comtpes d’anar a millor amb la terapia del blog em sembla que vas a pitjor.

    I allò de si somrius a la vida, la vida et somriura?

  4. Pons: això de somriure a la vida i ella et somriurà és mentida.

  5. A la vida no se li pot somriure, inutil. 😉

  6. Quina colla de ressentits…

  7. Pot ser que a tu et somrigui la vida, Pons, pero no t’imaginis que aixo seria perque tu li hagis somrigut. La vida es d’aquelles coses que no es poden controlar. 😛

  8. Anims per tohom que crec que els comentaris del bloc son tots una mica tristos, aixi que el millor es un bon somriure a la cara i ben gran. Jejejeje

Deixa un comentari

