Obrint el ulls

Serà possible que quan a la resta de la gent les coses els van malament, a mi em comencen a anar bé? Serà que són el yang de tot el vostre ying (però no sé quin dels dos és el dolent).

Serà que sóc alguna mena d’anticrist?

O, més aviat, un gilipollas que es pensa que només ell té els problemes i que creu que no hi ha solució per a cap d’ells i que creu que tenir un bloc és una excusa suficient per posar a parir la resta i les coses enlloc de fer-s’ho mirar una mica més i intentar arreglar el que està malament o el que ha fet malament (enlloc de la simplicitat d’adonar-se que allò falla).

Potser tota aquesta façana de serietat, sequedat i poques paraules només siguin per amagar això: el fàstic que em faig quan m’adono d’alguna cosa molt pitjor de la que em pugui anar rondant a mi.


Ho sento.

Anuncis

5 Respostes

  1. Tens tota la rao, no es que a mi les coses em vagin be pero sempre hi han coses pijors i molt mes dures, que com parades amb les meves, les vmeves son una tonteria.
    Anims a tots!!!!

  2. aquest era el 300? xq m’has fet emocionar una mica
    només una mica eh

  3. Home… es mes facil mirar-t’ho be i intentar de arreglar les coses que van malament, no creus? Enviant el mon a la merda sense fer res mes no ajuda gaire.

  4. Noi! tu saps allo que diu q no has retrocedit, que has fet un pas enrere per ferne 2 endevant! doncs així és la vida: creixes i t formes com a persona a través de la teva història, caus, però et tornes a aixercar i continues el camí cap a la felicitat 😉

    Ei q no vull veure ningú desanimat eh!!

    Vagibe ato thom!!

  5. T’estic robant els títols dels posts, inútil! 😀

Deixa un comentari

