Porque yo lo valgo

Ahir mon germà va arribar a casa i només entrar em va ensenyar que s’havia fet un forat a la samarreta. Em va preguntar si allò es podia cosir d’alguna manera.

Li vaig dir que era igual, que tot i ser un forat gran gairebé no es notava i que havia vist samarretes pitjors. No seria ni el primer ni l’últim en porta una cosa semblant. A mi no m’importaria portar-la així.

I és que, anar arreglat o, més aviat, anar guapo sempre ha estat de moda. I com tot el que està de moda, està sobrevalorat. Com els mòbils en el seu temps.

Si al cap i a la fi, no se perquè ens hem de  preocupar en anar, encara que sigui poc, arreglats doncs, en quan et vesteixes amb una samarreta de Blind Guardian, encara que sigui nova de trinca, i et deixes créixer les grenyes fins mitja esquena, passes directament al grup social dels que són mirats amb mals ulls i potser amb una mica de repugnància per les nenes maques. Les seves nenes maques.

Perquè, al cap i a la fi, qui vol lligar, es disfressa abans de sortir de casa. S’arregla i es fica colònia abans de sortir a qualsevol lloc amb membres de l’espècie humana que et siguin atractius físicament. I si cal, fas cas al consell de buscar la infiltrada entre les pijes del grupet que tens al davant i al que no has tret de sobre l’ull en tota la nit.

És com el que sempre em diu un amic: vestir sense anar “tirat“.

El joc és així, i no crec que la millor idea sigui la de ser valent per agradar més. Perquè, no t’enganyis, facis el que facis, et voldran vendre alguna cosa. Sempre.

Després estan els que diuen que la bellesa està a l’interior… és clar. He vist més gent llegint Cuore i Cosmopolitan al tren que no pas a Orwell o Benedetti (que descansi en pau).

Que aquesta excusa està molt suada i no me la tornareu a colar.

Potser és que m’heu conegut en una temporada una mica confusa de la meva vida. I una mica ressentida.

Anuncis

11 Respostes

  1. La diferència que hi ha entre els que es posen la carcassa i tu, és que ells la necessiten i tu no. En tot cas, si el que necessites un canvi sàpigues que el busques està dins teu, no busquis a fora fins que no sigui el moment.

  2. Déu meu, que malament que escric, m’ha faltat un “és” i un “que”. XD scusi

  3. Aquest Lord te rao. Pero jo, personalment, no entenc gaire de que van els ultims parrafs del post. Que vols dir amb “et voldran vendre alguna cosa”?!

  4. Bufff anar ben arreglat es una feinada!!
    Si ens imaginem la relació entre l’esforç entre arreglar-se (eix de les Y) i el anar guapo (eix X) tenim una gràfica exponencial. Jo soc dels teus, sortir de casa decent, però sortir ràpid, per què no m’agrada fer tard.

  5. Acabo de llegir el meu comentari i s’enten ben poc. Bahhh tan se val, seria massa esforç intentar-ho explicar bé.

  6. Pons, més que no s’entengui, el que passa és que és massa friqui! 😀 Jo sí que l’entenc, i sóc com vosaltres, trigo ben poc a estar llesta per sortir, i com que tampoc sóc massa amant del maquillatge estrident (més que la mica de la ralla dels ulls i per tapar algun que altre granet que surt de tan en tant). I tampoc m’agrada vestir com no sóc, m’agrada ser jo mateixa, sempre he pensat que si li has d’agradar a algú que t’agradi, millor que li agradis tal com ets, sino hauràs de seguir sent allò que no ets per seguir agradant-li…

    igual jo també m’explico com el cul, qui sap, serà que en aquests temes el “do” de l’expressió s’esvaeix “far away”

  7. A mi no m’importa la vestimenta d’aquest post, pero vull una aclaracio de la frase per mi abans esmentada.

  8. ahse: l’enllaç que hi ha a l’article és sobre un anunci on et repten a ser valent per comprar el seu perfum i en conseqüència tenir èxit. Tot es pot ficar al mateix sac.

  9. Pero… les pijes tambe et voldran vendre alguna cosa??? Es que no entenc quina cosa et podrien voler vendre!

  10. Quan al tren tinc algú davant llegint el “Cuore” o el “Que me dices”, la sensació és de vergonya aliena barrejada amb admiració (jo ja m’entenc).

  11. L’important es sentirse be amb un mateix, si vestirse d’una manera concreta els reporta aquesta felicitat ningu te res a objectar.

Deixa un comentari

