Avui sí, contradiccions

Hi ha ocasions en que tot em sembla poètic, i d’altres en que em sembla estar perdent el temps.

Altres en que les mirades intencionades em sembles inútils, i d’altres imprescindibles i necessàries.

A vegades tinc les coses claríssimes, però quan oloro a blau no se qui sóc i no ho suporto.

En ocasions tracto de ser perfecte. I a vegades penso que la imperfecció és bella perquè ningú es fixa en ella.

No crec en l’atzar, però en ocasions dono a una moneda l’elecció del meu futur (però avui no l’he tirat).

A vegades dissimulo, però em delato. I quan vull ser evident no m’en surto.

Odio i estimo les llacunes de memòria. A parts iguals però no simultàniament.

Però curiosament, i mlgrat tot, ningú em permetra mai, que canvii d’opinió.

Anuncis

Una resposta

  1. Hi ha ocasions en que tot sembla tenir sentit, i d’altres en que t’adones que el sentit no existeix.

    «Vanitas vanitatum, omnia vanitas…

Deixa un comentari

