Mudances

Temporalment em mudo. He decidit recollir amb nostàlgia els trastos i marxar amb el cap cot per dedicar-me una mica de temps. Em mudo a la biblioteca. Si voleu res busqueu-me per allà.

Per fi he deixat abandonat el PC, que troba a faltar les 13 hores diàries que li dedicava(*) i he anat a la nova destinació que em xuclarà les hores com mai ho havia fet, doncs mai m’ho havia pres tan a la valenta seriosament.

Potser amb sort aprofitaré l’avinentesa per una reunió d’amics i un beer library&blog inesperat.

I si noteu que se’m veu il·lusionat tranquils, que avui només ha sigut el primer dia. Procuraré enviar-vos alguna carta de tant en tant, per a que no us oblideu de mi.

Estimats lectors, m’ho estic passant molt bé…

Un article sense ni una sola puta metàfora. Perquè l’entengueu.

Què, com se us queda el cos?

I sí, la carta realment fa màgia… no fica black magic design sense motiu. telecos, ja m’enteneu.




(*)L’afirmació pot contenir importants exageracions.

5 Respostes

  1. Un article sense metafores… Quina buidor!!!

  2. Sort als examens, inutil!

  3. oh nooo
    i la borrachera promesa que

  4. jejejje, m’encanta aquesta carta!! jo crec que sense això i la transformada de fourier, els telecos estem perduts 😛 jejjej Jo crec que el dia que vaig entendre per a què funcionava vaig entendre perquè el profe insistia tant en que aprenguessim com anava ¬¬U . A veure si per sort els abandono d’una vegada per totes…

    PD: ahir al final vaig acabar marxant a les 8.30 pq la del costat estava menjant un xiclet de forma estrident… :S déu meu com es pot fer tant de soroll!!!

  5. Jo vull una petita i introductoria explicació, si fos posible, a lo de Black Magic Design :s
    PD: Gran i necessària aportació la de l’asterisc!!

Deixa un comentari

