Dia de contradi(re)ccions

Perdonin el retard. Feia dies que no escrivia, ho se i ho sento. Ho sento per mi. Doncs això és la meva teràpia, i aquests dies he faltat a algunes sessions que ara em tocarà recuperar. I l’horari no em va gaire bé.

Fins i tot alguna lectora ha començat a reclamar novetats per llegir. Més que reclamar, criticar la meva falta de periodicitat basant-se en una afirmació generalista (sobre aquesta mateixa periodicitat) que vaig fer. Que els bombin. Perquè tinc ben poc del que escriure avui. Perquè hi ha dies que penso tenir la musa al costat i d’altres en que li marco falta d’assistència.

Però no us fieu de mi. És com les vegades que penso que em puc menjar el món (o tots els cafès que preparo calentons a la feina), o com els dies que penso que avui si que em beuré la nit sense pensar que després tocarà menjar-se el terra i les meves llàgrimes provocades per hom que és no-jo.

També hi ha dies que penso que tot és rosa i que el sol, espectacularment, brilla com feia mesos no ho feia. D’altres penso no best friends, dude.

Hi ha moments en els que penso que res del que escupo m’agrada, i ho esborro, arreglo i torno a modificar, i d’altres en que escupo versos sense esborrar-ne ni un (influència).

Com els dies que m’encanta escriure entre parèntesis, i els dies en que m’explico en paràgrafs. Com els dies que només fico contradiccions (avui), i dies que m’agafa per escriure perquè s’entegui o no.

També hi ha moments en els que menjo ego per sortir enfortit, però sempre toca retornar a la meva vida normal. Com ara. Perquè no aconseguiré res apretant F5 i esperant novetats davant la pantalla.

Com els dies en que us estimo, i els que us odio.

Com els dies en que t’estimo, i els dies en que t’odio.

Com els dies en que vull estimar-te i els dies en que vull odiar-te.

Com tots dies de la meva vida.

Almenys hi ha guies per gent com jo.

5 Respostes

  1. Inutils contradiccions… Com la vida mateixa. Com la pasta per la qual treballem. Com les dents trencades de l’AhSe.

    Que passa quan apretes F5, inutil?

  2. Amb F5 actualitzes la pàgina de l’explorador, a la vida no passa absolutament res.

  3. Aha! I quina cosa hauria de passar a la vida despres d’actualitzar la pagina de l’explorador?

  4. Doncs… potser espera algún que altra comentari pasar pel blog. Li diuen procastrinar a això, ves per on.
    I Inútil, fes cas a un amic, i deixa el pesisme pels altres, que hi ha gent pitjor que tu.
    Alegria pel cos, per l’ànima i pel cap. Deixa que tot pasi com hagi de pasar, aprofitant lo bo de tot, i deixant anar lo dolent. T’ho dic jo, bon jan, que quan més et fiques al pou:
    – O cada cop costa més sortir-ne
    – O un es mor ofegat
    (També està l’opció, O-DEU-MEU, de relliscar en el pou, trencar-se la cama i morir per falta d’aliments, Déu no ho vulgui).
    Ànims.

  5. veig que tots estem amb uns ànims que n’hi ha per tirar coets! ¬¬U

    necessito que sigui 21 de gener ja!

Deixa un comentari

