Buscant vicis

Ara que visc allunyat d’un dels meus majors vicis noto que em falta quelcom. Serà qüestió de trobar-ne algun altre que ompli aquest forat (com càrrega positiva qualsevol).

Entenguis vici, i no afecció (o hobby pels més modernillos). I no crec que el cos se m’acostumi sense buscar-li un substitut. Aviat començarà a grinyolar i queixar-se, ja ho veureu.

Potser començo a fumar-me els meus somnis. Serà addictiu, doncs ningú ha trobat una manera millor de trobar vicis nous, ho sé, però almenys no em perjudicarà els pulmons i a la llarga, si l’ocasió s’escau i tinc algú que vulgui fumar amb mi, puc compartir vici i fumar somnis compartits o de compartir somnis. Jo em fumo els teus i tu els meus.

I d’ensenyar-li la tècnica i el com es fa, doncs sempre és reconfortant saber que hi ha algú que sap menys que tu o que és el novell i no ser-ho un mateix.

El problema vindrà quan em fumi els inevitable malsons que sempre arriben en els pitjors moments. I aquest ressaca promet tant que no me la traureu en dies. Però a vegades passa, i l’excés (ningú diu que no) fa males jugades.

Tot sigui per aguantar el mono i tenir quelcom bo que escriure entre referències que ningú veu i que si em comenteu entre copes us farà guanyar 100 minipunts de carisma i una estrella d’immortalitat infinita (deixant en Mario morint-se d’enveja).

Anuncis

8 Respostes

  1. No fumis, inutil!
    Al metro esta prohibit fumar.

  2. AhSe, últimamnet només dius bejenades</opinió off>
    Inutil crec que he entès poc o res.

  3. estic com el Jacques Delibes… em sap greu anomenatinutil, però m’he quedat igual… ens en pots fer cinc cèntims…? serà que tinc el cap massa espès després del meu primer dia d’intent d’estudi 😉 jejeje

  4. Delibes, deu ser que ultimament he passat massa temps rodejada de gent mes o menys com tu, i que el fastic que m’ha agafat despres la ultima conversa feinera amb el meu cap_gran_amant_de_la_muchiiiiiissima_pasta_que_l’AhSe_ni_es_pot_imaginar_que_es_podria_guanyar_mai, m’ha deixat una mica perduda al espai_no_financier del mon_real…

  5. Jacques, últimament només critiques

  6. Nens, no us baralleu!

    I per explicacions… demaneu-m’ho personalment.

  7. [mode INOCENTE OFF]

  8. Respecte al fumar-te els somnis, jo ahir vaig visitar a una amiga i et puc assegurar que el seu marit no era gens content fumant-se’l somni compartit del matrimoni amb un nen de 14 mesos. 😛

Deixa un comentari

