Quan parles amb matemàtics de coses banals

Jo– Ei! Demà em vaig a tallar els cabells. Com creieu que em quedaria millor, que em passi la màquina al 2 o al 3?

Matemàtic 1– Ai no, és massa curt, així ja et queda bé…

Matmàtic 2– Home… el 2 és l’únic parell primer…

Matemàtic 1– Però el tres està més a prop de pi…

8 Respostes

  1. La veritat es que el PI atreu, pero el 2 es una molt bona base…

  2. no comments… ¬¬

  3. XDXD Si és un diàleg real (espero que ho sigui), seria digne de “The Big Bang Theory”

  4. uoooooo!!!!! Jacques Delibes, veus “The Big Bang Theory” ??? ostres, m’encanta aquesta sèrie!!! és bonissima!

  5. La conversa és real, i jo també veig aquesta magnífica sèrie!

  6. Wiiiiiiii!!!! Estem aquí la meitat engantxats (menys l’AhSe, crec). Espero que també vegis la genial The IT Crowd, sinó te la recomano desde ja!!
    Saluts

  7. Magnífica sèrie aquesta també!

  8. ostres, doncs el meu germà me l’ha ensenyat avui mateix!!!, i el tros que he vist, bonissim!!! 😀 xd

Deixa un comentari