Cara de yonki

Ja ha arribat la calma. Tranquils, que aviat deixaré de tenir cara de yonky. Bé, cara de telecos gaudint dels últims dia del quatrimestre amb tota la feina que ha deixat acumulada des del primer dia.

Quan se m’hagi passat la son i el cansanci tornaré a viure sense bosses als ulls i tindré un altre cop l’esquena erecta (no vull bromes).

I un altre cop rejovenit les iaies conservadores enjoiades i criticones (sí, m’acabo d’inventar una paraula amb total impunitat, què passa?) que em vagi creuant per la vorera deixaran d’agafar la bossa clavant-hi les ungles amb desesperació per por a que un individu com el que veuen que s’acosta per darrere arrenqui a córrer amb la seva preuada butxaca màgica. Almenys només miraran enrere amb cara d’odi. Si els ulls matessin, serien unes assassines.

Això sí, només mentre durin els dies de sopars en família i la gent desfermi la seva faceta més consumista (fins les rebaixes, es clar).

Anuncis

6 Respostes

  1. Pero que passa amb les pobres iaies???

  2. Uiii les iaies… són les pitjors… et miren d’una manera… i sempre quan camines pel carrer i passes pel seu costat s’agafen ràpidament el bolso… és clar, els joves som tots delincuents…
    Ja m’agradaria veure a la meitat d’aquestes iaietes en la seva joventut… mare meva… Són tant arrogants, i a sobre, presuntuoses, però a la vegada tan tendres i meloses… Són contradictòries per naturalesa!!
    PD: Generalitzar no és bo.

  3. jejeje, m’agrada la definició de’n Jacques Delibes!! 😉 jejeje pos la veritat és que la pròpia, wnu, no em puc queixar massa, però de les altres… realment n’hi ha de ben arrogants. A mi un dia al bus, que anava amb una crossa i estava sentada als que hi ha just al costat dels de gent gran, però no als seients reservats eh! pos em va soltar: nena, deixa’m seure que tu ets jove i jo sóc gran!! I jo, senyora, porto una crossa!!!! evidentment no em vaig aixecar, però la cara de mal llet de la iaia va ser divertida 😛 jeje

  4. I quan emputxen per entrar al bus les primeres i agafar lloc?? Em donen tanta ràbia llavors…

  5. Avui els joves haurien de deixar la cara de yonki per una de celebracio del “winter solstice”. Amb una mica de sort, despres et sortira un bon post sobre l’esmentada celebracio i les iaies et regalaran somriures angelics el proper dia.

  6. Ara mateix jo estic convençuda que els traductors haurien de tenir cares de doble-yonki com a minim, i si tradueixen del rumanes a la cosa que sigui, potser l’han de tenir de yonki_al_quadrat!

Deixa un comentari

