Pensament efímers d’andana

No estic trist, ni seriós. Aquesta és la meva cara d’escoltar música, que no sóc polifacètic, i no tinc gaires recursos.

Em sembla conèixer-vos tan bé a tots que, mentre dura el retard de rigor del tren, us saludaria un a un amb dos petons als homes i una encaixada de mans a les dones. Per allò de trencar amb els tòpics i semblar el raro de l’andana. Però no és que m’agradi que em piqui la cara per la barba.

I ja assegut, se’m fica al davant la típica senyora que mira em amb fàstic. Doncs no. No li cediré el seient. Ja pot queixar-se i enviar cartes als diaris dient que els joves som uns mal educats. A veure qui li fa cas. Que m’ho demani si vol. Estaré encantat.

Més enllà el pijo de la gorra m’està mirant. No t’havia vist mai per aquí. I a no ser que estiguis enamorat de mi no hi ha motiu per a que em miris així.

Potser és que m’está psicoanalitzant. Segur que troba alguna cosa, alguna d’aquelles que diuen els psicòlegs que venen d’una infància amb maltractament (sempre són maltractaments), tot i que aniràs errat.

I la noia que m’esta mirant? És extrany. És l’única que no mira el buenorro del vagó. Està de més bon veure i segur que  és més bon tio que jo. Però com vaig pensar: que no mire tanto i me diga algo, no voy a ser yo quien se lleve otro fracaso. Ara més que mai.

3 Respostes

  1. ¡¡Chapeau!! Sencill i directe.

  2. saps què passa? que a les noies no sempre ens agrada el tipic tio bueno ros d’ulls blaus, en el fons el que volem és aquell noi tendre que ens entengui i ens aguanti en aquells dies tan horribles del mes. Així que deixeu de pensar que si no sou tio buenos no us miraran, serà que potser feies la cara de noi entranyable i encantador que mira més l’interior que l’aspecte físic… 😉

  3. Home, sovint el buenorro es bo nomes per a mirar-lo una vegada, ja que un cop expressada “la seva primera paraula” et fastiguejes i penses alguna cosa tipus “quina llastima! fa un ratet semblava maco…”

Deixa un comentari

