Viatges

A vegades m’agafa per passejar-me per sobre del bé i del mal. I em permeto el gust de riure’m d’allò aliè.

D’aquest, de l’altre i del de més enllà.

Dels novells, oblidant que jo ho vaig ser, ho soc i ho seré.

Dels borratxos.

Dels que no saben què diuen (borratxos o no) i dels que no saben què dir en l’incòmode silenci del mut.

Dels que s’equivoquen.

I dels que es tornen a equivocar i no saben fer res bé i s’en penedeixen i es culpen i disculpen i bla bla bla. Ja sabeu.

Dels que enlloc de caure dos cops en la mateixa pedra la van a buscar.

Del que mira rere la barra indiscreta.

I quan baixo i torno a mirar per sota del bé i sobre del mal (mai més amunt, sovint de més avall) veig que de qui ric, principalment, és de mi.

I m’estimula a repetir-ho.




No patiu, aviat tornaré a ser normal.

5 Respostes

  1. ànims!! 😉 crec que de moltes de les coses que has dit, també acabaria rient-me de mi mateixa…

  2. Tampoc esta malament que ho facis, de tant en tant, sempre que no es converteixi en costum.

  3. no he descobert com et dius, he llegit una mica del teu bloc i em sento una miqueta com tu. escrius molt bé. la vida es molt absurda i quan te’n oblides, es dona conte i t’ho recorda…un peto

  4. Gràcies delavida! M’alegra que t’agradi el que faig per aquí.
    Si vols saber com em dic et recomano aquest article:
    https://anomenatinutil.wordpress.com/2008/09/25/transtorn-de-personalitat/

    Salut!

  5. Bé; no és pas anormal el que dius. Mig món se’n riu de l’altra meitat. No crec que siguis cap excepció!

Deixa un comentari

