Dilluns

Conto les hores que queden per a que arribi altre cop el divendres. En binari, és clar, doncs no tinc tants dits, i em surt un número amb més zeros dels que mai arribaré a tenir al meu compte corrent, i com un Epicur de la Generació Y no em preocupo per tanta distància numèrica, doncs comparat amb la vida és un un instant.

Però Epicur no deia res de la tristesa, i se que durant tants zeros seré incapaç de somriure de veritat. Potser puntualment ho faig per compromís, i algun moment ho faig de debò. Però són moments diferencials que no entren al mínim per entrar en el còmput total..

I mentre, cada dia vaig esborrant tantes hores al calendari, una a una sense deixar-me’n cap, faig temps escrivint coses surrealistes i, tal i com diuen (tard, ja ho sabia, però gràcies per l’anotació) subjectives, que em driblaran una mica de pau interior momentània en el que els altres anomenen tranquil·litat espiritual.

I entre una cosa i una altra aniré endurint els sentiments amb música que alguns veuen negra, i balades que arriben tard, però romàntiques i heavys que t’hi cagues a parts iguals.

I quan arribi, finalment (per fi!) divendres (per la tarda, és clar), deixaré d’escriure a l’andana, atent a no perdre cap tren (entengui’s l’analogia), a escriure entre copes, ja siguin per mi o no, pensant que a l’endemà tornarà la rutina i tota la seva moguda diària, i que haig de penjar-ho absolutament tot abans de tornar a començar a contar altre cop.

Però curiosament sempre em surten els mateixos números, per molta relativitat general que li apliqui.

6 Respostes

  1. Doncs jo, segurament per culpa de la tal pel-licula, estic amb Beethoven i el An die Freude. Va de meravella per la tristor, i a mes, si penses que l’home qui ho va escriure no va arribar a sentir-ho mai, el teu dolor tendeix al 0 comparat amb el seu! La veritat es que la vida es una puta…

  2. quina pel·lícula??

  3. Beethoven era sord quan va escriure (Nota: on posa escriure hauria de posar plasmar) la 7ª i 9ª Simfoníes, sens dubte, les millors (opinió personal) mai creades per ésser a la Terra.
    Ahse: Creus que Beethoven no sabia com sonaben les seves simfoníes cuan era sord? Això és una ingenuitat.
    Juls: potser, suposo que parla de Copying Beethoven. Altament recomanable.
    Inutil: Sóc fan de determinades personalitats de la Y-Generation, t’ho habia dit?
    Visiteu http://www.icanteachyouhowtodoit.com
    Suggerent i fresc.

  4. m’agrada com acabes lligant totes les coses que vols dir 😉 !

  5. La pel·lícula és La naranja mecánica. És una cosa relacionada amb un article de l’Ahse:

    http://appelsiner.wordpress.com/2008/11/11/taronja-mecanica/

  6. ei que ja és dimecres!!! ee

Deixa un comentari

