Gödel va a fer un riu

A vegades m’agafa per pensar i per donar moltes més voltes de les necessàries a coses que per la gran majoria dels mortals no té cap importància.

Posaré un exemple. Un dia estava en una cafeteria, prenent alguna cosa i fent petar la xerrada quan em van venir ganes d’evacuar aigües menors. El lavabo típic: petit, poc il·luminat, ronyós, amb una pica que deu haver patit una guerra donat el seu estat. Escarabats inclosos de serie. Un boca amunt. RIP. I un cartell.


Poca gent (pocs homes, degut a les restriccions misògines de pas a la porta) donarien importància a aquest cartellet.

En canvi jo sí. Vaig gaudir de la magnífica estructura de les frases, envejades per Machado si fos viu. En les contradiccions i complicacions que suposa: i si el lavabo estava brut quan he entrat, l’haig de deixar igual, però llavors no el deixo net! És un problema de Gödel?

I a sobre, després de tant dubtar em donen les gràcies… i mentrestant la suor freda recorre la meva esquena. Però el que més em va donar per pensar va ser pensar què fa un cartell d’una cafeteria enganxat amb cinta adhesiva de BCN Neta? I en concret, per plegar cartró?

Hi ha coses que és millor que la humanitat no conegui.

7 Respostes

  1. Hahaha. Per això sempre intento evitar d’entrar als lavabos dels bars!

    Més que un problema de Godel, jo diria que és una paradoxa de Russell

  2. la veritat és que abans de llegir l’apunt que has fet sobre la cinta del BCNeta també me n’havia adonat, i m’he quedat… ¬¬U . Però jo també n’he vist de bons del mateix estil, el que diu: “si us plau, renti’s les mans abans de sortir” o una cosa semblant. I la gràcia de la frase no és que et demanin de fer una cosa que per descomptat (almenys jo) faràs, sinó el fet que vas a rentar-te les mans com a bon ciutadà net i et trobes que no hi ha ni sabó ni paper per aixugar-se les mans! A vegades es pot utilitzar “en su defecto” el paper de vàter, però és que tampoc n’hi ha! així doncs, què hem de fer?

  3. Molt bon el post! I la pregunta sobre com has de deixar el bany tambe! Malauradament, a mi tambe em passa a vegades haver de preguntar-me que volen dir aquests cartellets…

  4. ja sé que no ve a cuentu del post, però és que ja fa temps que m’hi vaig fixar… puc preguntar pq hi ha una carita feliz a la dreta del blog just a l’alçada de la paraula Blogosfera?

  5. jejeje
    Bona observació salamandreta. L’Ahse ja mho va comentar fa temps, crec recordar. De fet aquesta careta està a totes les plantilles predeterminades que té el wordpress. El més curiós és que, mirant altres blocs, la careta acostuma a estar a baix de tot, però amb aquesta plantilla està ben a la vista.
    Però millor. A mi em sembla que fa maco.

  6. ps jo sempre la veig a baix de tot, i aqui també eeh

Deixa un comentari

