imagina que…

Imagineu-vos que ara m’agafa per escriure un article sobre el tren. Imagineu-vos que diu una cosa així:

La gent té morts els sentits. És increible veure la gent quan vas en tren. Ningú mira per la finestra. Mai. Tohom viu ignorant i ignorat pel que passa rere el vidre. La gent es dedica a dormir, a llegir el diari amb indiferència, a escoltar música repetitiva i a deixar la mirada en standby al buit. Ningú sap el que es perd.

Tothom diu que la veritat està allà fora, però ningú es dedica a mirar-hi.

Imagineu-vos que pocs dies després, tot arrivant a una estació algú se m’acosta, crida la meva atenció per sobre del llibre que portaré entre mans (perquè no miro sempre la finestra, només ho faig amb conjunció de tristesa, preocupació i nostàlgia fent trio, i no és hipòcrita, al final del trajecte sempre hi dedico uns minuts):

– Tenies raó inútil.

o

– Ets un somniador, el nom et va de meravella. Has perdut un lector.

I acte seguit baixi deixant-me amb un pam de nas pensant qui era.

M’agrada pensar que potser algun dia passa. M’agrada pensar que algun dia tornaré a escriure normal.

Espero que no esperessiu (valgui la redundáncia) un bon article, o un article especialitat de bloc d’un maníac fugitiu com el de l’altre dia. Les borses van començar a pujar una mica ahir, però la crisi d’idees va tornar a baixar en picat després que l’euríbor s’ho muntés amb l’íbex35 (que ningun economista llegeixi això, si us plau).

7 Respostes

  1. ei que jo al tren miro per la finestra, i molta mes gent ee!

  2. ostres, doncs el que dius de mirar per la finestra, jo també ho faig, si vaig sola és clar, si vaig amb gent acostumo a parlar. Però els cops que he anat sola en tren miro per la finestra o llegeixo, una de dues. El que passa és que quan agafo el metro no és molt interessant mirar per la finestra… 😦 jeje

  3. La normalitat no existeix, inutil! I les finestres son fetes per mirar.

  4. eee imagina q ja he acabat el treball i que em posen un 10!!!!!!!! (lo primer si que m’ha passat) xD

  5. AhSe: Els ulls són per mirar, no les finestres. Les finestres són per ventilar habitacions, tancar persianes, regar plantes…
    Inutil: Sóc economista i com es nota que l’últim paràgraf es pur sensacionalisme i falta de criteri .
    Per últim, crec que podries fer, insiteixo, un molt bon article de “La Peña del moco”. En serio.

  6. Podria fe un article de la penya, però no prometo que sigui bo, i molt menys molt bo.
    I ara mateix no el faré, m’ho guardo per un altre moment, si no, sortirà quelcom bastant depriment, trist i rancuniós. Hi ha professos capaços de baixar els ànims, l’optimisme i les ganes.

  7. Jo cada die em faig unes 3 hores de tren i et juro que em dona temps per inventar-me Guerra i Pau si m’hi poso!
    Recupera’t de la crisi d’idees ben aviat!

Deixa un comentari

