La resposta del milió. Sobre música i amb premi gros.

L’altra dia em disposava a anar a prendre unes copes amb els amics, i per fer-ho vam anar a buscar el metro.

Mentre esperàvem, a l’andana del davant van aparèixer dos nois amb un mòbil on sonava a una horrible i maleïda cançó de flamenc que, quan es va acabar, ells mateixos van començar a cantar tot emocionats, picant de mans i creient que cantaven bé i que a la resta de la gent li agradava. Com que és una escena que pel meu barri (que mai sortirà a cap pel·lícula d’en Woody Allen) es repeteix sovint, i aprofitant que anava amb un amic que esta cursant estudis de música, vaig fer-li la pregunta amb la que s’emportaria el premi del milió:

– Ei, tu que saps de música, què és el que els fa pensar que aquesta música és bona?

– La ignorància.

I va arribar el metro, com una alenada de coneixement.

5 Respostes

  1. Passa-li sisplau al teu amic la meva pregunta si la canço “Last Chance to Evacuate Planet” de Porcupine Tree es bona o no! A mi me la va donar un amic fa poc, despres d’una conversa sobre els sectants religiosos, i es que no se que opinar sobre la musica mateixa, ja que l’assumpte religios es mes aviat de merda.

  2. Jo crec que la resposta a la pregunta del milió hauria de ser:

    – la relativitat

    tot és relatiu al lloc on et trobes, la posició, la direcció, la manera de pensar, la manera de fer, la llengua, …. i fins i tot els gustos musicals 😉 jejeje

  3. Totalment discutible. En aquest moment no sé quin tipus de música estaven escoltant, si és de la nova música “flamenca” (li diuen flamenco a tot) que escolten els “canis-quillos-cholos” era pura merda. Ara, si és música de la bona andalusa… la resposta a la pregunta del milió sería una altra, no creus??

  4. Això si Jacques! I no crec pas que fos del segon tipus de música. Amb allò ben fet, i tradicional, encara que no m’agradi, no m’hi fico.

  5. La cosa que fa que la musica sigui bona o dolenta es que et provoqui sensacions o desperti els sentits, inutil! Com diu la salamandreta, tot es relatiu. Jo crec que hi ha una musica per a cada tipus de situacio i/o estat d’anim.

Deixa un comentari

