Transtorn de personalitat

El meu DNI em diu que el meu nom és José Maria, però jo sempre dic que el meu nom real és Josep Maria, i que quan hagi de renovar-me el DNI faré el canvi.

Quan em presento a algú, ho faig dient que tothom em diu Juseph (que és mentida) i sempre entenen Josep. Els rectifico.

És mentida perquè a la feina em diuen Jose, i algú company (no em pregunteu perquè), m’arriba a anomenar Michel, Charly o fins i tot Willy (no em troben).

La meva àvia em diu Xuxep, la mare d’una amiga Joseph, i jo li dic que si li va millor, que em digui Pep, tal i com em van rebatejar no fa gaire a la comissió de festes.

A la xarxa em dic juseph137, a vegades escurço i esborro aquesta maleïda h que en quin maleit dia em va semblar que feia maco. També anomenatinutil, que molts escurcen anomena, jo escurço AI i algun escriu amb anomenatinútil, que fa patxoca, però que wordpress no em va permetre per registrar-me. Mentre, en Carlos Soler em diu “Júsep”. Ah, i properament també em diré quatruis.

El meu blogguer preferit em diu anomenat Inútil, i ho tradueix a Susodicho inútil o Dichoso Inútil (si us plau, passeu-vos pel seu últim article).

També em faig dir L’escriptor mediocre, un nom que no tants coneixeu i que a vegades escurço LEM quan em fa mandra signar comentaris.







I ja no se qui sóc.

10 Respostes

  1. Jo començo a tindre tb crisis d’indentitat amb els multiples nicks que tinc als cenetars de xarxes socilas i xats en les que soc memebreee aghh!

  2. Potser si que necessites teràpia… o no. La varietat de noms es correspón amb múltiples personalitat o sempre és la mateixa? m’agrada el teu blog. Un petó

  3. Jolin!! ni quan vaig anar al raid toyota van arribar a dir-me tants noms diferents, i això que me’n van dir!!

    i com diu La raTeta Miquey, ets el mateix sempre? o darrera de cada nom hi ha un jo diferent?

  4. Doncs ets un nen maco, no? Pero teoreticament inutil, hehe 😉

  5. Hahaha. Em sembla que ni tu mateix saps qui ets !!!!

  6. Crec que sóc igual en tots, almenys això intento.
    I si, potser sóc inútil i maco… jeje

  7. pff vaya cmbinació

  8. Estic descol·locat XDXD, encara que coneixia bastants noms de l’àmplia gamma. Per cert, si algún dia no se t’acudeix de que escriure tinc una bona: La penña del moco.
    [Off topic: Que consti a tothom que en cap moment li he demanat que em faci publicitat gratuita XDXD]

  9. Aaaaaahh!!! I et deixen un altre sobrenom: Jose-Pepe-Merche-Mari LMAO

  10. Properament? 2011 – 2008 = gairebé 3 anys…
    Què està passant??

Deixa un comentari

