Fingint a la barra

Maleeixo el dia que, la barra, em va ensenyar a fingir el somriure que no se sent, el somriure que no es desitja. I després donar-se la volta i canviar al rictus normal.

Però maleeixo encara més tot i cadascun dels dies que m’ha ensenyat a perfeccionar-la, tots els dies d’entrenament a 7 euros i escaig l’hora.

Anuncis

15 Respostes

  1. No es bona practica fingir coses.

  2. ahse tens rao

  3. fingint al msn xD

  4. “No es bona practica fingir coses” I pq no? Jo estic absolutament afavor de la hipocresia com a element d’integració i armonia social!

  5. Sense una dosi correcta d’hipocresia estariem tot el dia a la grenya.
    Jo coincideixo gairebé tots els dies al ascensor de casa amb uns veïns que odio (i estic convençut que ells tenen els mateixos sentiments envers mi), que hauria de fer? escupir-los? donar-lis un mastegot? Potser seria més sincer, però molt poc pràctic. Així que els dono el “Bon dia” i s’ha acabat.

  6. No cal esser malcriat o violent, eh! Si els odies mes val que els diguis amb quines coses et molesten quan et molesten i ja esta. Fins i tot, pots deixar de saludar-los si tan molests et resulten. Mentre posis bona cara tothom pensara que no passa res i seguira molestant-te, fingint no guanyes res.

  7. però ahse, callar enlloc de dir-los que els odies no deixa de ser una mica hipòcrita per part nostra.
    M’agrada aquesta manera de veure la vida arqueòleg.

  8. ahse: Em sembla que no m’he explicat bé. A aquests veïns els odio però no perquè em molestin o m’hagin molestat; al contrari, son molt educats. Són persones amb una forma de pensar molt diferent de la meva, res més. Tampoc és exactament odi el que sento per ells. Però, digue’m que no tindria cap necessitat de desitjar-los un bon dia. Però ho faig.
    Sóc una mica hipòcrita? Suposo que si. I què?

  9. Ferran, alli ja no t’entenc. Si no et molesten que tens a veure amb ells?!? Has de respectar a la gent, per molt diferenta que sigui la seva manera de pensar! Mentre no et molestin… de debo que aquesta cosa no la entenc!
    Ara be, si no necessites desitjar-los un bon dia pots no fer-ho igualment. Pero es que no entenc perque no voldries que tinguessin un bon dia si ells no tenen res en contra teva?

  10. Inutil, si et pagarien per no callar ho hauries de dir tot, pero com que parlar es gratis i a mes, suposa gastar energia de part del parlant, em sembla que mes et val callar-te quan es el cas.

  11. jo també penso que la hipocresia tampoc porta enlloc, però és ben cert que si no existís aquest punt d’hipocresia, estariem tots tirant-nos els plats pel cap.

    estic amb el Ferran, a vegades, hi ha gent que et cau malament o l’odies només pel que pensa o diu, no perquè siguin maleducats, i el fet de ser hipòcrita no és més que una manera de respectar el que pensen, simplement, no t’hi fiques i punt.

  12. Salamandreta, no hi ha cap punt d’hipocresia! O tens respecte per als altres, o no el tens, aixo es tot.
    Si respectes a l’altre no hi ha cap necessitat d’esser hipocrita. I si ets hipocrita, es perque no el respectes.

  13. Ahse, no he entès bé el comentari aquell on et dirigeixes a mi, però respecte això, dir que si no he comentat res és perquè he estat un parell de dies sense temps per passar-me per aquí.
    Segueixo opinant com en Ferran i com la Salamandreta. Potser hi ha gent que no et fa res, però encara que estiguin mal vistos i que a vegades els intentem esquivar, els prejudicis estan a l’ordre del dia, i amb un prejudici es pot sentir no, odi, potser només animadversió cap a certes persones. Això no t’impedeix saludar a la gent pel simple fet de quedar bé i/o evitar malentesos (això anant ja una mica més lluny). Crec que respecte no ha de significar obligatòriament que aquesta persona et cau bé.

  14. Inutil, jo tampoc entenc a que et refereixes quan dius que algu et cau be o no. No tothom HA de caure’t be, veritat? Respectar a algu no vol dir que et caigui be sino que ets prou intel-ligent com per entendre que cada persona te el dret a tenir opinions propies, preferencies, vida propia, que no ha d’esser com tu vulguis sino com ell/ella vol i que, generalment, aixo no et fa res. Es a dir, you mind your own business, no et fiques amb les coses personals de l’altre (quan no cal, evidentment), l’altre fa el mateix i esteu ben contents cadascu amb la seva, intentant no molestar. La civilitzacio perfecte! 😀

Deixa un comentari

