Usufructuant topics (2): hacker

Si ets un hacker que passa les hores davant la pantalla del teu ordinador, segurament t’hauràs fixat que la teva pantalla, no sempre és negre amb les lletres verdes o blanques, amb la brillantor de la pantalla ficada a màxima potència per a que es vegi reflectit i que es pugui llegir perfectament a les teves ulleres passades de moda, què estas fent.

També deus saber (jo no, només m’ho suposo), que entrar dins els ordinadors del govern nord americà, o al sistema informàtic del pentàgon no pot ser tan fàcil com entrar a una web, provar dues contrasenyes, i a la tercera encertar-la mitjançant una lògica inqüestionable que deixa en evidència la imaginació dels capos americans a l’hora de ficar contrasenyes segures per als seus sistemes.

Si fos així, cada dia mentre esmorzo podria hackejar alguna coseta i poder treure més puntuació al test freak (vaig treure un total geek l’última vegada que el vaig fer).

Tampoc crec que ara mateix, estiguis programant alguna cosa en una habitació totalment a les fosques pitjant les tecles totalment a l’atzar tal i com ensenyen a les pel·lícules (però les pel·lícules són pel·lícules eh?).

Nota: perdoneu l’abús que he fet de la paraula hacker, se que no és gaire correcte.

Anuncis

9 Respostes

  1. l’ús indegut de la paraula hacker… wnu va, te la passaré per alt, però el que sí que tens raó és que a les películes el que surt en temes informàtics és més fals que el guió. Teclejar sense mirar el teclat ho faig jo, i si et fixes no escriuen el que posa a la pantalla. I les pantalles ficticies d’ordinador que surten…. no farem comentaris! Suposu que deu ser com tot, igual que a les notícies quan parlen del tema no saben ni del que parlen, segur que si coneixessim els termes de medecina i d’altres qüestions veuriem que el que s’inventen no quadra gens amb la realitat 😀 jeje

  2. T’oblides de comentar, com va quedar perfectament clar a Independence Day, que els hackers informàtics no tenen cap mena de problema a rebentar sistemes informàtics de civilitzacions extraterrestres.

    Suposo que és un dels avantatges de l’open source.

    una salutació

  3. Off topic: Les matemàtiques estan basades en el sistema principalls de números 0,1,2,3,4,5,6,7,8,9, en total 10.
    Sabeu perquè???
    ¡¡Espero contestacions!!

  4. Jacques: segons tinc entès es va prendre el sistema decimal per a contar gràcies al fet que tenim 10 dits, i que en un principi molt prehistòric era la referència que es feia servir per contar.

    És un tema interessant per a que actualitzis el bloc, no? ;P

  5. A mi em falten 3.14485% per arribar al Friki Total. 😀

    Jaques: segurament les matematiques estan basades en aixo perque els ordinadors no puguin estar considerats com a “normals”!!! Algu s’hauria de preocupar pels drets de les maquines i fundar associacions de proteccio…

  6. AhSe: ¿¿Eing?? ¿Què és això de que els ordinadors no puguin estar considerats com a “normals”? WTF????
    Ondia tu, de vegades em sembla que tens al cap unes paranoies bastant pronunciades, amb tots els meus respectes.
    I un dubte existencial desde que veig els teus comentaris: ¿Que significa, d’on prové el nom d’AhSe? Tinc constacncia de variis bloguers amb aquest dubte existencial.
    Saluts!

  7. Amb tots els meus respectes, els ordinadors utilitzen el sistema binari, 0, 1, en total 2. WTH!

    Abans de mirar que tenen els altres al cap, podries utilitzar un spell-checker espanyol + catala, que vas una mica mancat.

    Per fi, els dubtes existencials es poden resoldre amb l’ajuda d’un psiquiatra. Malauradament, jo no et puc recomanar cap! 😛

  8. Últim post al meu blog. Ho sento, ho havia de dir.

  9. Off topic:
    Els terminal capabilities son dignes de qualsevol malediccio, inutil!

Deixa un comentari

