L’estiu c’est fini

Senyores i senyors, per si no us havíeu adonat, l’estiu s’acaba. Si, si. No era només un rumor que s’havia filtrat de les altes esferes. Torna la rutina i aixecar-se quan encara és de nit.

Les sèries de la tele comencen les noves temporades i els telenotícies ja comencen a donar consells per un retorn pausat i tranquil per a que evitis el síndrome post-vacacional, que segons diuen, és una malaltia que si no sortís a la tele ningú coneixeria pel seu nom, si no amb un simple joder, amb lo que bé que estava sense fe res , quin pal tornar.

Els anuncis per a que facis les últimes compres per a que el teu nen tingui la millor roba el primer dia de classe o perquè et gastis una pasta en estris escolars que si rebusques per casa, en pots trobar segurament per duplicat i les entrevistes a les mares i els pares dient, com cada any, que els preus dels llibres escolars no estan a l’abast de la butxaca del treballador (que molts d’ells es compren BWM per no ser menys a la feina) i que si la crisi és la culpable de tot quan cada any des que tinc memòria he vist els mateixos reportatges per la tele. No podria ser que repetissin la mateixa entrevista cada any des de fa vés a saber quan? La gent ja deu estar cansada de repetir sempre el mateix, però curiosament no està cansada de veure els telenotícies repetits de cada any on només ficaran, durant unes setmanes reportatges sobre el síndrome post-vacacional, resum d’accidents i estadístiques i més reportatges i entrevistes sobre els preus del llibres.

Però sempre que us canseu de la caixeta ruca, podeu entrar aquí, intentaré no repetir-me (ho juro per Snoopy fent scooby doos).

Això si, a mi m’agrada setembre, torno a la rutina, i no és que no m’agradi, pero és que de les coses a fer durant les vacances no crec haver-ne fet cap, amb la mandra i tal, a més, el bloc retorna al seu estat normal, té més articles nous (la rutina i el que t’hi trobes dóna per pensar i per escriure) perquè quan més ocupat estic, més actualitzo el bloc, deixant en ridícul els avisos en temporades d’exàmens. I no us penseu que això només em passa a mi aquí, no, entreu a un fotolog en temporada d’exàmens i flipareu de com estan de plens els servidors. A més els blogguers tornen de vacances i també actualitzen els seus i, fins i tot, molt a vegades, surten dels seus dominis i es dediquen a comentar el que escric! wow!

Si fins i tot ahir vaig començar a rebre spam al bloc després d’unes setmanes de sequera.

Però bé, no us espanteu, que ja us he avisat.

3 Respostes

  1. és que això d’actualitzar el bloc és una cosa compulsiva. només la fas quan estàs “estresat”. Em semble que els hi passa a tots el bloggers. I clar, les vacances, amb la relaxacio, tens ganes de qualsevol cosa menys d’actualitzar

  2. A mi també m’encanta el setembre, perquè el divendres me’n vaig de vacances!! 😛

  3. El setembre… no se si em diu gaire gran cosa aquest mes, pero segur que esta be quan la calor d’agost esdeve cosa del passat! Ja fa una mica de temps des de que les meves vacances han deixat de ser vacances veritables. Ah, i la tele jo ja no la miro! Es que no tinc televisor al meu estudi i n’estic ben orgullosa del fet. 🙂

Deixa un comentari