Bloc aniversari

Ho se, fa una setmana que tinc el bloc abandonat, però no només el bloc. Estic tenint una setmaneta molt atapeïda entre una feineta que m’ha sortit i les festes de Sants. D’aquestes últimes, una mica de publicitat: avui concert de heavy i funky disco al carrer Guadiana de Sants! Per si us interessa, jo estaré servint a la barra de la comissió de festes, pregunteu per mi!

I deixant això a part anunciar-vos que diumenge es compleix el blocaniversari de Bloc d’un maníac fugitiu! Farà un any des que vaig passar-me a wordpress i vaig redissenyar el concepte del bloc que volia escriure. Un bloc amb el començament una mica amarg però que sembla que m’ha servit de teràpia. Per als que sentiu curiositat podeu llegir-vos el primer article, que ve d’un maldecap anterior.

No se si us haureu fixat, però al llarg d’aquest mes d’agost he vist molts blocs celebrant el seu aniversari. Que recordi i que ara em vinguin al cap en Jacques Delibes, arqueoleg glamurós, jo i el semiblocaniversari d’en Max Aue. Deu ser que tot el temps perdut a l’estiu es redirecciona cap a la creació d’un bloc a l’agost, si no no m’ho explico.

I tampoc m’explico la gran quantitat de gent que conec que fa els anys (normals) a l’agost. A la feina som 4 i tinc tres amics que també els fan a l’agost (i un l’últim dia de juliol, però no l’he contat). Almenys per mi i els meu coneguts és molt més que la resta de mesos. Fent números calculo que a tots ens van fer cap al desembre. Suposo que les dates nadalenques donen ganes de cardar (encara més) que la resta de l’any (amb nectarines o sense). Com ho veieu?

Ja per acabar, no penseu que m’he oblidat del bloc ni de vosaltres, és el temps, que passa massa ràpid. Però no he deixat de pensar en el bloc! Properament, segurament a principis de setembre, article titulat: Nen, no et casis mai! i algun altre que em ronden fa temps pel cap.

Anuncis

5 Respostes

  1. Wooo!
    Doncs felicitats, també! Sens dubte agost és un bon més per obrir un blog no?

    Doncs res, jo tb estic per les fetses de Sants, concretament per les alternatives de la plaça Osca, me´s que res pq avui fan el mitic cercatasuqes! wooo!

  2. Enhorabona! Tot i que l’agost no es un mes gaire bo per obrir blocs, eh!
    A mes, diria que la gent carda mes d’una manera completament aleatoria. A la meva familia, per exemple, la sort va voler que hi hagi molts nascuts al gener i febrer (jo no, es clar!). Aixo ja no te cap explicacio, pero passa.
    Respecte a les nectarines, avui m’he comprat un kg mes. Ultimament m’estic posant nerviosa amb l’indiferencia d’algu i suposo que les nectarines han de compensar la manca.

  3. Moltes felicitats, ara a per el segon aniversari. Per cert, a veure quan hem desvetlles el teu nom de pila. Salut!

  4. wenu felicitats xD

  5. Felicitats també!
    Els estius donen per a molt; fins i tot per a iniciar blogs.

Deixa un comentari

