A la desesperada

Potser no estic tant boig com em pensava.

Potser se m’ha pujat massa al cap això de la bogeria. Potser m’ho he acabat creient.

Potser tu i jo no som tant diferents.

Potser anava errat en tot.

Potser la bogeria no era tal, si no que era inutilitat.

Potser aquest hauria de ser el Bloc d’un inútil sense remei.

Potser li dono massa voltes a les coses, i potser per això no em surt res del dret, i potser per que no em surt res del dret li dono més voltes després i acabo fet pols.

Potser només se’m dona bé allò que és matemàtic, que no depèn de variables que desconec o que no se trobar. Potser només funciono amb allò quantificable, amb el que puc calcular.

Potser si que sóc tonto, i primitiu.

Potser sempre em crec ocult.

Potser estem tots bojos (i no ho sabem (o no ens adonem (o no volem saber-ho per deixar de pensar en allò que ens entristeix))).

Potser hauria de canviar, potser hauria de prendre’m les coses d’una altra manera, potser hauria d’aprendre què és la vida, i com s’hi juga.

Potser no sóc boig, però llavors què sóc?

9 Respostes

  1. jeje ara si que t’estàs tornant boig xD

  2. Tots sóm boixos!!!
    O és que preferiries ser “normal”? Per cert. què és ser “normal”?

  3. Els boixos no són humans?

  4. Potser hauries d’aprendre com s’hi juga?

  5. que?

  6. Em preguntes a mi?

  7. Qui?? On???
    Per cert, quan?? M’he de dir també el perquè??

  8. nono esq aqui tothom preguntava
    era una “broma” xD
    sense gràcia 🙂
    ¿¿?

Deixa un comentari

